عده‌ای تصور می‌کنند که دوران جنگ به پایان رسیده است در حالی که ما در جبهه های مختلف همچنان با استکبار در حال مبارزه هستیم.
کد خبر: ۱۴۳۲۷۲۸

 به گزارش جام جم آنلاین ،به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناسبت هفته بسیج، سردار غلام‌عسگر کریمیان در جمع اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: شما عزیزان در مجموعه فعالیت می کنید که سراسر حرکاتش اجر و پاداش نزد خداوند دارد چرا که به یاری مردم رسیدن سفارش دین و نبی اکرام (ص) است.
وی با اشاره به اینکه مردم در گذشته و در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پشتیبانی خود را از نظام انقلاب اثبات کرده اند، تصریح کرد: مسئولان ما نیز باید درکنار مردم بوده و دین خود را به آنها ادا کنند.
فرمانده سابق لشگر عاشورا بیان کرد: عده‌ای تصور می‌کنند که دوران جنگ به پایان رسیده است در حالی که ما در جبهه های مختلف همچنان با استکبار در حال مبارزه هستیم.
سردار کریمیان با اشاره به اینکه عملیات روانی دشمن در جنگ نیمه سخت تعطیل بردار نیست، ادامه داد: خطرناک‌تر از هشت سال دفاع مقدس ما امروز با نبرد پیچیده دشمن در قالب جنگ ترکیبی سخت، نیمه سخت، نرم و از همه مهمتر جنگ شناختی و ادراکی دشمن روبرو هستیم.

فرمانده سابق لشگر عاشورا با اشاره به اینکه جنگ نرم امروز گسترده‌تر و پیچیده‌تر از سایر هجمه‌های دشمن است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از تهاجم فرهنگی، شبیخون و ناتوی فرهنگی و حتی قتل عام فرهنگی سخن به میان آورده و برخلاف تأکیدات مقام معظم رهبری مسئولان توجهی به این هشدارها نداشته و همواره منکر برخی از فعالیت جریان نفوذ بودند.
به گفته کریمیان باید جهاد تبیین به عنوان یک حرکت ارزشمند مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد تا مردم بیشتر با دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شوند.
وی در ادامه یادآور شد: در حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به ویژه تداوم مسیر شهدا و ایثارگران ما به بصیرت و روشنفکری حقیقی نیاز داریم که از هر تریبون می‌توانیم در مسیر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها