رئیس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر؛

ایستگاه کتاب لابی برج بندر بوشهر مجهز به کتاب شد

به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج برگزار شد؛

میز خدمت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، میز خدمت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در مصلی نماز جمعه بوشهر برپا شد
کد خبر: ۱۴۳۲۴۶۵

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی، محمدشکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: برگزاری این مراسم فرصت مغتنمی بود تا تیم مدیریتی اداره کل در دیدارهایی چهره به چهره مسائل و مشکلات بندرنشینان را بررسی کنند.

وی بیان کرد: با چشم انداز ترسیم شده، نیازهای 11 بندر تجاری استان بخوبی دیده شده تا شرایط برای رونق بیش از پیش این بنادر با رویکرد بهبود کسب و کار و افزایش فرصت های شغلی فراهم شود.

شکیبی نسب ادامه داد: با ابلاغ سیاست‌های کلی سند توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب، با تعامل و همدلی بیشتر میان دستگاه های متولی، نگاه به بنادر نیز متحول خواهد شد و این رویکرد نویدبخش بهبود بیش از پیش وضعیت زیرساختی در بنادر استان بوشهر است.
وی اضافه کرد: هم اکنون نیز پروژه های متعددی در بنادر استان بوشهر در دست اجرا است که پیش بینی می شود در دهه فجر امسال رکورد پروژه های افتتاحی و عملیاتی بنادر استان از حیث تعداد و اعتبار شکسته شود.
شکیبی نسب افزود: از جمله پروژه های شاخص و در حال انجام دربنادر استان بوشهر می توان به جاده دسترسی و فاز نخست تاسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین، سالن پایانه مسافربری دریایی بوشهر، طرح توسعه جامع بندر گناوه، لایروبی بندر ریگ، پایانه صادرات موادمعدنی، احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر و پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان اشاره کرد.
وی اظهار کرد: در دهه فجر همچنین عملیات اجرایی چند پروژه جدید در بنادر استان بوشهر عملیاتی خواهد شد که جزییات آنها پس از اتمام فرایند مناقصه اطلاع رسانی می شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد:   بزودی خبرهای خوبی در حوزه سرمایه گذاری در بنادر استان به ویژه مجتمع بندری نگین به اطلاع مردم شریف استان  خواهد رسید که امید داریم با مسیر طراحی شده پیش رو فرصت های اشتغال بسیاری را در استان رقم بزنیم .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها