مدیرکل دامپزشکی البرز گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج رزمایش جهاد دامپزشکی در روستا‌های صعب العبور و مناطق محروم استان برگزار می‌شود.
مدیرکل دامپزشکی البرز گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج رزمایش جهاد دامپزشکی در روستا‌های صعب العبور و مناطق محروم استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۲۱۶۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز،غلامرضا توکلی گفت: در این رزمایش عملیات مبارزه با انگل‌های خارجی از طریق سم پاشی بدن دام، جایگاه‌های نگهداری دام و همچنین واکسیناسیون و درمان دام‌های عشایری و روستایی با حضور اکیپ‌های واکسیناسیون و درمانی دامپزشکی استان در روستای ایپک از توابع شهرستان اشتهارد به صورت رایگان انجام می‌شود.

او افزود: هدف از این رزمایش: واکسیناسیون رایگان، سمپاشی رایگان، ضدعفونی رایگان، درمان رایگان و همچنین رهنمود‌های بهداشتی بوده است.

وی افزود: در این رزمایش از ظرفیت‌های سایر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، بسیج و گروه‌های جهادی، جهت تسریع خدمت رسانی به این مناطق استفاده می‌شود.

غلامرضا توکلی تصریح کرد: برگزاری رزمایش‌های جهادی و ارائه خدمات دامپزشکی رایگان از قبیل واکسیناسیون، سم‌پاشی جایگاه و بدن دام، معاینه و درمان دام‌های بیمار و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی - ترویجی به‌منظور توانمندسازی جامعه روستایی و عشایری یکی از اهداف مهم سازمان دامپزشکی به شمار می‌رود که اجرای مطلوب آن سبب رضایتمندی دامداران و مقابله و پیشگیری با بروز بیماری‌های قابل انتقال از حیوانات به انسان خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها