رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان با صدور پیامی  هفته بسیج را  تبریک گفت.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۴۳۱۹۲۱

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای هرمزگان با صدور پیامی هفته بسیج را گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در پیام سید رضا موسوی به این مناسبت آمده است:

بیش از چهار دهه از تشکیل مردمی‌ترین نهاد انقلابی به فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) می‌گذرد و در این سال‌ها بسیج در همه عرصه‌ها اقتدار و پویایی خود را به زیباترین و مؤثرترین شکل به منصه ظهور رسانده است.بسیج در دوران دفاع مقدس شجره طیبه‌ای راست‌قامت از ایثار و شهادت بود و بعد‌ها نیز در تمام برهه‌ها کارکرد دفاعی خود را به اثبات رساند.

بسیج مجموعه‌ای منحصر به‌فرد در جهان که هر کجا و در هر زمانی توانسته است نقش‌آفرینی خود را به‌عنوان پیشتاز حرکت‌های اثرگذار دفاعی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دینی به نحوی شایسته نشان دهد.

و امروز نیز در جبهه‌های سازندگی، جهاد و به‌ ویژه خدمات رسانی به مناطق محروم و خدمت به محرومان و اقندار در برابر تهدیدها، پرچمداری می‌کند.
از بدنه میلیونی بسیج، نهادی مخلص و متعهد و نمادی از جلوه‌های ایستادگی و توانمندی ساخته است که همچون سپری سترگ و مستحکم از کیان انقلاب اسلامی حفاظت می‌کند.

سیدرضا موسوی در پایان با اشاره به این روزها که با بلند شدن فریاد عدالت طلبی از هر کوی و برزنی در اغلب کشورهای دنیا و در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، اهمیت و تأثیرگذاری آن بیش از همیشه احساس می شود، سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان عزیز دانشگاه و دانشجویان عزیز و اساتید بسیجی و انقلابی را تبریک ویژه عرض نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها