مرکز آموزش‌های تخصصی و کاربردی میعاد نور در قم با حضور معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۳۱۹۱۸

 به گزارش جام جم آنلاین ،مرکز آموزش‌های تخصصی و کاربردی میعاد نور زیر نظر سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم در راستای توانمندسازی و ارائه آموزش‌های تخصصی به گروه‌های جهادی، بسیجیان، اعضای صندوق‌های قرض الحسنه و عموم مردم با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.

 سرهنگ علیرضا ایراندوست مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در حاشیه افتتاح مرکز آموزش‌های تخصصی و کاربردی میعاد نور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این مرکز زیر نظر سازمان بسیج سازندگی و با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای استان قم به منظور توانمندسازی تولیدکنندگان و حمایت از مشاغل خانگی و ارائه آموزش‌هایی در زمینه‌های کسب و کار و فروش راه‌اندازی شد.

وی افزود: مرکز آموزش‌های تخصصی و کاربردی میعاد نور شامل چهار کارگاه آموزشی واقع در انتهای خیابان انصار است که به تمامی شرکت کنندگان گواهی و تسهیلات کارآفرینی اعطا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم اظهار کرد: در این مرکز آموزش‌های تخصصی به صورت مجازی و حضوری در رشته‌های مختلف اعم از فناوری اطلاعات، الکترونیک، امور مالی و بازرگانی، معماری و ساختمان، صنایع پوشاک و هنرهای تجسمی، انگشترسازی، قالی بافی، خیاطی و سایر رشته‌ها ارائه می‌شود.

ایراندوست تصریح کرد: بسیجیان، مردم و متقاضیان ضمن شرکت و آشنایی با این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهر و صندوق‌های قرض‌الحسنه از آموزش‌های این مرکز مطلع بشوند و ثبت‌نام کنند.

وی افزود: متقاضیان برای اطلاع از دوره‌ها و برنامه‌های این آموزشگاه می‌توانند با شماره ۰۹۳۳۸۸۷۰۶۲۹ یا آدرس الکترونیک http://@Admin_Miaadnoorدر پیام رسان ایتا ارتباط بگیرند و یا به آدرس قم، انتهای خیابان انصارالحسین، ساختمان آموزشگاه میعاد نور مراجعه کنند.

newsQrCode
برچسب ها: قم موسسه آموزش
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها