رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت:

خدمات رسانی گروه‌های جهادی به ۱۰۰ خانوار لردگانی

گروه‌های جهادی استان به ۱۰۰ خانوار بخش منج شهرستان لردگان خدمات‌رسانی کردند.
کد خبر: ۱۴۳۱۷۰۰

 به گزارش جام جم آنلاین ،حسین برزگر در دومین اردوی جهادی یاوران امام رئوف در مناطق کم‌برخوردار و عشایری بادامستان، میان‌مالان و دره‌شور بخش منج شهرستان لردگان افزود: در این اردوی جهادی گروه‌های پزشکی و دامپزشکی بیش از ۷۰۰ میلیون ریال خدمات دامپزشکی و پزشکی به مردم این مناطق ارائه دادند.
وی افزود: خدمات مورد نیاز در این اردوی جهادی یک روزه با همکاری و همراهی اداره‌کل امور عشایر، بسیج عشایری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، اداره‌کل دامپزشکی و اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی ارائه داده شد.
برزگر گفت: در این اردوی جهادی بیش از ۱۴۰ میلیون ریال مواد غذایی شامل آرد، پیاز، سیب‌زمینی، بسته بهداشتی و نوشت‌افزار بین خانوار‌ها توزیع شد.
مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری هم با اشاره آغاز عملیات اجرایی ساخت پل ارتباطی مناطق عشایری دره‌شور بخش منج شهرستان لردگان یادآور شد: برای تکمیل این پل بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.
محمد محمودی به آب‌رسانی سیار به مناطق عشایری و روستای این منطقه با تانکر اشاره و تاکید کرد: برای آب‌رسانی سیار به این مناطق ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات امور عشایر هزینه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها