معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

پیش بینی اجرای ۷۸۸ برنامه همزمان با هفته بسیج مستضعفان در لرستان

خرم‌آباد - جام جم آنلاین- معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ‌گفت: ۷۸۸ برنامه همزمان با هفته بسیج مستضعفان با شعار محوری "بسیج، امید ملت ایران" در استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۳۱۶۵۷

به گزارش جام جم آنلاین لرستان سرهنگ محمد محمودوند در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بسیج سازندگی اظهار کرد: ستاد بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در لرستان با شکل جدید متشکل از ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه برای سطح بندی و برنامه ریزی منظم و محتواسازی تشکیل شد.

 

وی با بیان اینکه هدف اصلی در تدوین این برنامه ها اعتلای بسیج است افزود: باید برای مردم تبیین شود که بسیج طی این سال ها چه خدماتی ارائه و در حوزه های محرومیت زدایی، خدمت رسانی، امیدآفرینی و جهاد تبین چه کارهایی صورت داده است.

 

سرهنگ محمودوند عنوان کرد: در این راستا برنامه هفته بسیج سازندگی از دوشنبه ۲۹ آبان ماه آغاز می شود و تا پنجم آذر، با شعار محوری "بسیج، امید ملت ایران" ادامه خواهد داشت که عموم برنامه های محوری در سطح استان با حضور مسوولان و ۱۴۸ برنامه نیز در سطح اقشار و معاونت های سپاه برگزار می شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: ۶۰۸ برنامه هم در سطح نواحی و شهرستان ها بامحوریت پاسداشت و تکریم شهدا و بسیجیان موفق در عرصه های مختلف، برگزاری یادواره های شهدا و آبروی محله، یادواره های خانگی، سرکشی از خانواده معظم شهدا و تجلیل از بسیجیان نمونه اجرا خواهد شد.

 

سرهنگ محمودوند عنوان کرد: در حوزه نقش ولایت محوری بسیج نیز برنامه های دیدار و تجدید میثاق با نمایندگان ولایت فقیه و ائمه جمعه و برگزاری همایش ۲ هزار نفری عشایر در دفاع از مردم مظلوم غزه در دستور کار است.

 

وی همچنین درخصوص بسط و تعمیق گفتمان بسیج در حوزه محرومیت زدایی و خدمات رسانی اجتماعی عنوان کرد: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، اعزام پزشک به مناطق محروم در قالب طرح شهید رهنمون، افتتاح مراکز مشاوره کوهدشت و دورود، برگزاری جشن آزادی ۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد، همچنین توزیع کمک های مومنانه بین اقشار محروم و خانواده زندانیان و افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج از مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده در این حوزه خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: همچنین همایش دختران حاج قاسم و بانوان بسیجی رویداد ساز، تجلیل از ۱۰ نفر قهرمان مسابقات جهانی و مدال آوران استان که مدال های خود را به مردم و شهدای غزه تقدیم کرده اند از برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته بسیج سازندگی در لرستان است.

 

سرهنگ محمودوند با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور با اشاره به حوادث غزه افزود: کودکان غزه و مردم فلسطین مورد ظلم قرار گرفته اند و در این دفاع هم برخی شبهه ایجاد می کنند در حالی که امام علی(ع) می فرماید عدالت اصلی در کمک به مظلوم است.

 

وی ادامه داد: این مردم بیش از ۷۵ سال مورد ظلم واقع شده اند در حالیکه برخی در دفاع از آنها شبهه افکنی کرده و میان مسلمانان تفرقه ایجاد می کنند اما حماس اگر هم آغازگر جنگ بوده به دلیل ظلم ۷۵ ساله ای است که بر آنها وارد شده و انتظار می رود اصحاب رسانه شبهات موجود در این موضوع را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها