علیرضا فخاری در آیین پایان حفاری تونل متروی اسلامشهر اظهار داشت: روزانه بیش از ۱۸۰ هزار نفر مسافر و کاهش مدت زمان سفر از ۴۵ دقیقه به ۱۱ دقیقه با احداث متروی اسلام‌شهر محقق خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۳۱۶۱۸

استاندار تهران گفت: نگاه و طراحی‌های اصلی در هر پروژه، تأثیرات بسیار مهم و اساسی در اجرای پروژه‌ها دارد و برآوردها نیز نشان می‌دهد شرکت مشاور حفاری تونل متروی اسلام‌شهر نیز در طراحی و نظارت کارش را به‌خوبی انجام داده است.

وی افزود: مدیریت خوب، جهادی و توأم با عزت مجموعه شورای اسلامی شهر و شهردار اسلام‌شهر که با انجام کار مهندسی، موجب کاهش هزینه‌های این پروژه شده‌اند جای تقدیر دارد.

استاندار تهران تصریح کرد: عنصر مؤثر بعدی، اجراکننده پروژه است که در این موضوع قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با تدبیر و اقدامات مناسب در اجرای این پروژه موجب آسایش مردم در غرب تهران شد.

فخاری ادامه داد: امید است ۵ كيلومتر باقی مانده تا ميدان قائم اسلامشهر نيز به اتمام برسد تا نقطه عطفی برای توزيع سرشاخه های مترو به ساير شهرستان‌ها در غرب استان تهران باشد.

وی خاطر نشان کرد: در سالروز ولادت حضرت زینب(س) شاهد پایان حفاری ۱۰ کیلومتری تونل متروی اسلام‌شهر هستیم، بخش اعظم و مهم کار صورت پذیرفته است و تجهیزات و حمل‌ونقل زیرسطحی هم در زمان مقرر تأمین خواهد شد و مردم طعم شیرین خدمت را خواهند چشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها