نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دلسوز بودن از ویژگی یک مسئول خوب است، گفت: مسئولان استان باید خدمتگزار و خادم و در کنار مردم باشند.
کد خبر: ۱۴۳۱۵۶۵
نویسنده بهروز

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در مراسم جشنواره استانی مالک اشتر (تجلیل از رده‌های برتر سپاه استان) به میزبانی حسینیه سپاه استان ضمن بیان اینکه مسئولان استان سمنان خدمتگزار و خادم و در کنار مردم باشند، ابراز داشت: توفیق خدمت به مثال موهبت و فرصتی پیش روی مسئولان است لذا از مدیران استان انتظار می‌رود از آن به نحو درست استفاده کنند.

وی افزود: آماده‌باش، پا برجا و مقاوم بودن یک مدیر یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید به صورت مستمر مَد نظر مسئولان استان سمنان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه مسئول خوب کسی که نسبت به امام جامعه و هم مردم دلسوز باشد، ابراز داشت: این ویژگی منتهی به گره گشایی مشکلات از جامعه می‌شود.

مطیعی ضمن تاکید بر اینکه بندگی، صفتی که مابقی مشکلات انسان را نیز رفع می‌کند، تصریح کرد: این موضوع نیز باید مورد توجه مسئولان و خدمتگزاران استان سمنان واقع شود.

وی ضمن بیان اینکه خشم سوزاننده بر کفار از ویژگی بارز مالک اشتر بوده است، افزود: ما نیز باید این مهم را در همه زیر لوای زندگی خود مورد توجه قرار دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها