یزد - فرماندار یزد گفت: هفته بسیج بهترین فرصت برای خدمت رسانی ویژه به مردم است و باید همه دستگاههای اجرایی شهرستان با رویکرد جدید، فعالیت مضاعفی در این زمینه داشته باشند.
کد خبر: ۱۴۳۱۵۲۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سید محمد رضا مدرسی در جلسه شورای اداری شهرستان یزد که با محوریت برنامه های هفته بسیج و در سالن ولایت فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در هفته بسیج مهمترین مسئله و اقدام ، خدمت ویژه به مردم است و هرچند در طول سال این خدمت رسانی توسط دستگاههای اجرایی ارائه می گردد اما باید در هفته بسیج این فعالیت ها مضاعف گردد.

وی ادامه داد: مناسبت هفته بسیج فرصت بسیار خوبی برای تبیین اقدامات است و دستگاههای اجرایی و به ویژه گروههای جهادی و همچنین دستگاه های خدمات رسان فعالیت خود را گسترده تر انجام دهند و اقدامات انجام شده نیز به اطلاع مردم رسانده شود همچنین ورودی ادارات نیز متناسب با این هفته آراسته گردد.

فرماندار یزد گفت: به برکت بسیج پیشرفت های بسیار زیادی در کشور اتفاق افتاده و کشور ما نیز از گزند دشمنان دور بوده است و بسیج از یادگارهای امام خمینی (ره) به عنوان شجره طیبه شکل گرفت و ابعاد بسیار زیادی دارد و در حوزه های مختلف فعالیت می کند.

مدرسی ادامه داد: بسیج در نوعدوستی و خدمت رسانی به اقشار کمتر برخودار خدمت رسانی ویژه ای دارد و از مردم و برای مردم است و موفقیت های این عرصه نیز مرهون تلاش های مدیران و همراهی مردم است و برکت آن نیز برای جامعه بسیار زیاد بوده و همچنان این برکات ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بسیاری از مشکلات و تهدید ها با همراهی مردم در بسیج ، پشت سر گذشته شد و اکنون نیز بر اساس نیاز روز و با توجه به گام دوم انقلاب باید با ایده های جدید، فرهنگ بسیجی هر چه بیشتر در جامعه و بویژه در بین نسل جوان و نوجوان کشور گسترده تر شود .

فرماندار شهرستان یزد گفت: بسیج به عنوان اقیانوس خدمت در دل های مردم خانه دارد و همه ما باید سعی کنیم در هر جایگاهی که هستیم نقشی در این اقیانوس عظیم داشته باشیم و هفته بسیج امسال باید متفاوت برگزار شود و برنامه هایی خلاقانه با محوریت مردم در این هفته و در ارگانهای دولتی شهرستان یزد برگزار شود .

سرهنگ پاسدار حسین آزادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد نیز در این جلسه گفت: از همکاری همه دستگاههای اجرایی شهرستان یزد به ویژه جهت سرکشی به ایثارگران و خانواده های شهدا تقدیر می کنیم و برنامه های مختلفی در این هفته دریزد برگزار می شود که همچون گذشته با محوریت مردم و مشارکت اقشار مختلف اجرایی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید الله دادی یزد نیز در این جلسه گفت: بسیج یکی از مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است و ما باید زمینه ساز نقش آفرینی همه مجموعه ها باشیم همچنین بسیج با برنامه و هدفمند ، از بایدهای بیانیه گام دوم انقلاب است و نیاز داریم که جلسات همفکری و هم اندیشی در قالب شورای بسیج و برای حذف موازی کاری ها برگزار شود.

سرهنگ پاسدار سید امیر حسینی اظهار داشت: ۱۶ عنوان برنامه شاخص و ۱۶۰ عنوان ریز برنامه در هفته بسیج امسال در این ناحیه برگزار می شود و در حال حاضر ۱۲۵ پایگاه مقاومت و ۱۰ حوزه مقاومت نیز به مردم خدمت رسانی می کنند و همه برنامه ها در سطح این مناطق برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها