وزیر بهداشت فلسطین:

رژیم صهیونیستی به زور سلاح بیمارستان الشفا را تخلیه کرد

وزیر بهداشت فلسطین می‌گوید که تخلیه بیمارستان الشفا در غزه با زور سلاح صورت گرفت و بعید نیست که رژیم صهیونیستی این بیمارستان را منفجر کند.
کد خبر: ۱۴۳۱۴۳۷

به گزارش جام جم آنلاین، «می الکیله» وزیر بهداشت فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در جریان حمله به بیمارستان «الفاخوره»، ۲۰۰ غیر نظامی فلسطینی را به شهادت رسانده است.

خبرگزاری شهاب به نقل از الکیله گزارش داد: تخلیه بیمارستان الشفا [در غزه] به زور سلاح صورت گرفت. بعید نیست که اسرائیل این بیمارستان را منفجر کند».

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت  غزه هم گفت که اسرائیلی‌ها این بیمارستان را به پایگاهی برای عملیات‌هایشان تبدیل کرده‌اند.

القدره تأکید کرد که خودروهای نظامی ارتش اسرائیل از مجاورت این بیمارستان «تکان نخورده‌اند» و تعداد زیادی از نظامیان رژیم در حال جستجوی زیرزمین و طبقه همکف بیمارستان و همچنین بخش جراحی آن هستند.

القدره تصریح کرد: «واقعیت در اینجا بی‌رحم و دردناک است زیرا مردم از پایه‌ترین نیازهای زندگی‌شان از جمله غذا و آب محروم مانده‌اند.

الکیله هم در پایان تأکید کرد که جنگ رژیم صهیونیستی علیه بیمارستانهای غزه است و این یک کشتار جمعی محسوب می‌شود.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین ساعاتی پیش تأکید کرد که کشتار در مدرسه «الفاخوره» نشانگر جنگ علنی رژیم صهیونیستی علیه غیر نظامیان فلسطینی است.

این نهاد فلسطینی می‌گوید که رژیم صهیونیستی با این اقدام قصد دارد شمال نوار غزه را به صورت کامل از حضور مردم فلسطین خالی کند.

رام الله تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با حمله به یک مدرسه وابسته به «آنروا»، بار دیگر به جامعه بین‌الملل و سازمان ملل اهانت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها