استاندار گلستان گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد مقدس است و نگاه ما به آن معنوی و اعتقادی است.
استاندار گلستان گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد مقدس است و نگاه ما به آن معنوی و اعتقادی است.
کد خبر: ۱۴۳۱۳۴۴
نویسنده شبیر دائمی
به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، دکتر علی‌محمد زنگانه در دیدار معاون برنامه‌ریزی و پارلمانی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: هلال احمر یک نهاد و خانواده بزرگ است که مورد حمایت همه مردم سرزمین برادری است.
وی افزود: جمعیت هلال احمر یک نهاد مقدس است و نگاه ما به آن معنوی و اعتقادی است.
زنگانه تصریح کرد: دیدگاه و وظیفه ما کمک به جمعیتی است که در تمام بحران‌ها خط مقدم خدمت رسانی به مردم است.
استاندار گلستان با اشاره به پیشرو بودن جمعیت هلال احمر گلستان در تحقق اهداف دولت مردمی بیان داشت: کارهای عظیمی در استان انجام شده که یکی از آنان پروژه‌های مسکن کارکنان هلال احمر و تجمیع ساختمان ستاد این جمعیت در استان است.
وی خاطرنشان کرد: برای ساخت مسکن از تمامی ظرفیت‌های استان استفاده می‌کنیم چرا که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت سیزدهم است.
زنگانه همچنین با اشاره به پیگیری توافقات و مصوبات خوب برای توسعه استان افزود: با توافق و همافزایی دستگاه‌های اجرایی خدمت رسانی به مردم بیشتر ملموس‌ خواهد شد و کار ما تسهیل این فرایند و خدمت به مردم است.
این مقام مسئول در پایان گفت: با توجه به تنوع حادثه خیزی استان و تعدد آن، نیازمند نگاه ویژه در سطح ملی برای تامین خدمات لجستیک و تجهیزات امداد و نجات هستیم.
در این دیدار همچنین دکتر نامدار عبداللهیان معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور گفت: گلستان اولین استانی در کشور است که در بحث مسکن کارکنان پروژه‌های مولدسازی ورود کرده و در این زمینه پیشرو است.
وی افزود نگاه ویژه مسئولین استانی به خصوص حضرت عالی باعث دلگرمی و افزایش نشاط در سطح کارکنان و داوطلبین این جمعیت شده است.
عبداللهیان در این دیدار ضمن تقدیر از پیگیری‌های مستمر استاندار گلستان در خصوص ایجاد هماهنگی در خصوص زمین مسکن کارکنان خاطرنشان کرد: با دستور رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای افزایش این چنین پروژه‌هایی در سطح ملی تدابیر ویژه‌ای دیده شده که گلستان به عنوان استان برتر در این زمینه مورد تقدیر و حمایت جمعیت کشور می باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها