به منظور ارائه خدمات فرهنگی و کتابخوانی به زوار اربعین حسینی؛

اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان با برپایی دو موکب در مرز چذابه فعالیت می کند

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان خبر داد:

اجرای 1275 برنامه کتابخانه ای به مناسبت هفته کتاب

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: در استان خوزستان که متولی ۲۲۱ باب کتابخانه است تا پایان روز هفته کتاب یک هزار و ۲۷۵ برنامه کتابخانه ای برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۰۸۶۲

به گزارش جام جم آنلاین - خوزستان، عباس حسین زاده پیش از ظهر امروز 23 آبان ماه در مراسم رونمایی از پویش «اهدای کتاب، احیای زندگی» و اهدا پنج هزار و ۵۰۰ نسخه کتاب توسط یک دستگاه به کتابخانه های عمومی اظهار کرد: سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی را از امروز با رویداد «اهدای کتاب، احیای زندگی» آغاز کرده ایم و در استان خوزستان که متولی ۲۲۱ باب کتابخانه است تا پایان روز هفته کتاب یک هزار و ۲۷۵ برنامه کتابخانه ای برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: به مناسبت هفته کتاب تعدادی برنامه محوری و استانی خواهیم داشت که شروع آن از شهرستان کارون است. افتتاح کتابخانه در اندیمشک، تکریم مقام کتاب، کتابخوانی و کتابدار و تجلیل از خادمان این عرصه، اختتامیه جشنواره کتابخوانی دفاع مقدس در شوش از جمله برنامه‌های محوری است که اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: طرح «اهدای کتاب، احیای زندگی» با شعاری که به خوبی انتخاب شد با اهدای ۵۵۰ نسخه کتاب آغاز شد و قرار است این طرح تا ۱۷ اسفندماه سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی ادامه پیدا کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان ادامه داد: از همه مردم، مسئولان، صنایع و کارخانجات درخواست داریم کتاب‌هایی که در مخازن منازل یا کتابخانه های سازمان و ادارات دارند که خوانده شده، برای اینکه بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد به کتابخانه های عمومی تحویل دهند تا بتوانیم این فضیلت را توسعه دهیم.

حسین زاده بیان کرد: هدف گذاری ما برای این طرح، ۱۰۰ هزار نسخه کتاب تا پایان سال است که ان شاءلله با همت همه مسئولان، مردم و رسانه‌ها این امر محقق شود.

بر اساس این گزارش؛ سی و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از ۲۳ تا ۳۰ ابان ماه برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها