شب متفاوت استقلال با درخشش بلانکوی آرژانتینی برای نکونام شیرین شد. او که بعد از بازی انگار نه انگار درخشیده بود، حس‌وحال خاصی نداشت و فقط گفت: «خوشحالم گل زدم و تیم هم برنده شد. ازهواداران استقلال تشکر می‌کنم بابت این‌حمایتی که داشتند.»
کد خبر: ۱۴۳۰۶۱۰
 
او ره صدساله را انگار یک‌شبه رفت. تا دو روز قبل می‌گفتند کیفیت ندارد و حالا می‌گویند بازیکن تاپی است. صفحه این بازیکن بعد از بازی میزبان هواداران متعددی شد و نزدیک به ۲۰هزار نفر او را فالو کردند. بعضی‌ها به شوخی برایش می‌نوشتند: «استیل تو شبیه فرهاد مجیدی است. ما را یاد کاپیتان سابق تیم‌مان انداختی.» 
     
از رختکن
شنبه‌شب در رختکن استقلال همه خوشحال بودند ولی احتمالا مرادمند گوشه‌ای کز کرده بود؛ بازیکنی که مصدوم شد و همان نیمه اول از زمین مسابقه بیرون رفت. وقتی از ورزشگاه بیرون می‌رفت فقط گفت: «متاسفانه بازیکن حریف به پایم ضربه‌ای زد که باعث شد به داخل خم شود. فکر کردم جدی نیست ولی ...» او به هوا پریده بود تا ضربه‌ای بزند و وقتی با یک پا پایین آمد، بازیکن حریف ضربه‌ای زد و مصدوم شد. دیروز مرادمند MRI داد و قرار شد چند پزشک نظر نهایی را بدهند. حدس اولیه این بود رباط داخلی‌اش دچار آسیب‌دیدگی شده و حدودا ۷ ــ ۶ هفته از میادین به دور خواهد بود. از داخل رختکن استقلال هم خبر رسید جواد نکونام، سرمربی استقلال بعد از مسابقه در رختکن اولین نفر سروقت مرادمند رفت و حال‌واحوالش را پرسید و گفت: «دوست داریم زودتر برگردی.» 
     
​​​​​​​کری‌خوانی
در زمین مسابقه که همه چیز باب میل نکونام و تیمش بود، بعد از بازی هم همه استقلالی‌ها در رختکن خوشحال بودند. بهنام بانی، خواننده معروف همراه با علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه به رختکن رفتند. خطیر چند دقیقه‌ای با نکونام حرف زد و در ادامه از بازیکنان تشکر کرد و گفت همه تلاشش را می‌کند تا بهترین شرایط را برای تیم مهیا کند. گویا بین خطیر و نصیرزاده هم کری‌خوانی زیادی وجود داشت و برای مدیرعامل استقلال مهم بود این بازی را ببرد. قبل از بازی مدیرعامل تراکتور به کنایه گفت در استقلال دکترای بیانیه‌نویسی دارند و گویا این به مذاق خطیر خوش نیامده بود. بعد از بازی هم کرمانشاهی، معاون ورزشی تراکتور به خبرنگار ما گفت: «مصاحبه آقای خمز بد ترجمه شد. او نیت بدی نسبت به داوری نداشت.» رسانه‌ها از قول مربی تراکتور نوشته بودند اگر داور سوت مشکوک نزند، برنده بازی هستند که البته بازی را باختند. نکونام، سرمربی استقلال بعد از بازی گفت: «داوری خوب بود و من هم قبل از بازی جواب آقای خمز را ندادم.» 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها