پرستار،شغلی که شرافت را معنا می‌کند
گفتگو جام جم البرز با یکی از پرستاران نمونه استان؛

پرستار،شغلی که شرافت را معنا می‌کند

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز آغاز طرح بسیج ملی غربالگری دیابت و فشار خون در استان خبر داد و گفت: این طرح از ۲۰ آبان الی ۱۵ دی ماه برای افراد بالای ۱۸ سال اجرا همزمان با سراسر کشور انجام  می‌شود.
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز آغاز طرح بسیج ملی غربالگری دیابت و فشار خون در استان خبر داد و گفت: این طرح از ۲۰ آبان الی ۱۵ دی ماه برای افراد بالای ۱۸ سال اجرا همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۰۳۰۲
به گزارش جام جم آنلاین البرز،دکتر زهرا فشی اظهار کرد: این پویش برای  افراد ایرانی است و جامعه هدف این طرح شامل جمعیت بالای ۱۸ سال در کلیه  مناطق روستایی و شهر‌ی و بانوان باردار در تمام گروه سنی است.  
 
وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد بیماران فشارخون بالا از فشارخون خود اطلاع ندارند تصریح کرد: با اجرای این طرح افراد شناسایی و زیر پوشش مراقبتی دیابت و فشار خون قرار می‌گیرند. 
 
وی ادامه داد: این طرح در  ۳۶۵ خانه  و پایگاه بهداشت و مراکز سلامت جامعه در سراسر استان انجام می‌شود و افراد می‌توانند به این مراکز مراجعه و نسبت به غربالگری دیابت و فشار خون اقدام نمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها