گروه‌های مقاومت در منطقه از ایران فرمان نمی‌گیرند
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعای نتانیاهو درباره توقیف کشتی رژیم صهیونیستی

گروه‌های مقاومت در منطقه از ایران فرمان نمی‌گیرند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ وجدان زنده و بیداری با دیدن تصاویر قتل عام فلسطینیان در غزه، محاصره کامل بیش از ۲ میلیون انسان، بمباران بیمارستان‌ها و کشتار بیماران سکوت نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۳۰۱۵۰

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی خود در فضای مجازی، نوشت: این لکه ننگ هیچگاه از پیشانی آمریکا پاک نخواهد شد که در سایه حمایت تمام عیار دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی آسوده خاطر در حال قتل عام و نسل‌کُشی فلسطینیان است. ‏آیا جهان منتظر شورای امنیت سازمان ملل است؟!

‏سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: این شورا در سایه حق وتوی آمریکا و حمایت انگلیس و فرانسه از رژیم شرور صهیونیستی، اراده‌ای برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی و پایان نسل‌ کشی فلسطینیان ندارد!

‏وی در ادامه این مطلب آورده است: غزه آزمونی است تا بشریت وجدان خود را بیازماید! هیچ وجدان زنده و بیداری با دیدن تصاویر قتل عام فلسطینیان در غزه⁩، محاصره کامل بیش از ۲ میلیون انسان، بمباران بیمارستان‌ها و کشتار بیماران و محاصره بیمارستان کودکان سکوت نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
۰
۰
جنای آقای آنتونیو گوترش به نظر می رسد سازمان ملل ناکارآمد فعلی بیشتر شبیه سازمان خصوصی آمریکاو اسرائیل می باشد که عملا نمی تواند خروجی مفید برای صلح و عدالت در جهان امروز باشد. پیشنهاد من به شما و همه روسا و کارمندان کلیه سازمان های بین المللی است برای آنکه خون این کودکان بیش از این پای ناکارآمدی امثال شما درج نشود همگی برای نشان دادن اعتراض خود به به آمریکا و اسرائیل و بمنظور اصلاح این سازمانهای ناکارآمد بطور منفرد یا جمعی از کار خود استعفا داده و در بیانیه استعفای خود به این ناعدالتی ودوگانگی رفتارها در دنیای امروز اشاره نمائید شاید این بهترین و مهمترین گزینه برای کاهش وجدان درد شما باشد اگر وجدانی باقیمانده باشد.

نیازمندی ها