استاندار قم با بیان اینکه به طور جدی با مدیریت جهادی، قیمت‌ها را در استان کنترل خواهیم کرد، گفت:

استاندار قم: جهاد مدیریت قیمت کالا‌ در قم حاکم خواهد شد

با کسانی که در سفره مردم و اقتصاد کشور اخلال ایجاد می‌کنند مماشات نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۴۲۹۸۵۳

به گزارش جام جم آنلاین ،استاندار قم در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم که شامگاه سه شنبه در سالن امام جواد علیه السلام برگزار شد، گفت: متاسفانه افراد سودجو براساس عادت هر فصل روی یک محصول سرمایه‌گذاری کرده و با استفاده از راه‌های مختلف نسبت به مسئله ورود می‌کند و این اقدام باعث افزایش قیمت آن محصول می‌شود.

استاندار قم گفت: واقعیت این است که متاسفانه نظارت درستی در حوزه اصناف در کل کشور وجود ندارد لذا باید روند بازرسی سازمان تعزیرات از فروشگاه‌های مواد غذایی و میوه در سطح استان مستمر و جدی باشد.

وی عنوان کرد: با کسانی که در سفره مردم خلل ایجاد می‌کنند و قدرت خرید آن‌ها را کاهش می‌دهند، هیچ تعارفی نداریم.

آقامیری گفت: با اخلال گران در سفره مردم باید شدیدترین برخورد را داشته باشیم و سازمان تعزیرات طوری باید جریمه کند که بازدارنده باشد.

استاندار افزود: با همکاری دستگاه‌های متولی از فردا تعداد اکیپ‌های نظارتی باید افزایش داشته باشد و به صورت ۲۴ ساعته در سطح استان قیمت‌ها را بازرسی کنند.

وی تاکید کرد: در راستای منافع مردم و حفظ سفره آن‌ها نه با متخلف تعارف داریم و نه با مدیرکل دستگاه مربوطه؛ ما در قبال وظیفه‌ای که داریم مسئول هستیم و مردم نباید معطل ما باشند.

آقامیری با اشاره به اینکه مردم قم بدانند که با مدیریت جهادی قیمت‌ها را کنترل خواهیم کرد؛ گفت: در حوزه کالا‌های تنظیم بازار با هیچ متخلفی مماشات نکرده و جهاد مدیریت قیمت کالا‌ها در استان قم حاکم خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها