لطافت هوای شهرستان گرمسیری گچساران پس از نخستین باران پاییزی، روز جمعه دوازدهم آبان ماه گردشگران زیادی را به تفرجگاه‌های این شهرستان کشاند.
کد خبر: ۱۴۲۹۱۸۹

به گزارش جام جم آنلاین ،درحالی که دومین ماه پاییزی به نیمه راه رسیدن نزدیک شده هوای شهرستان گچساران تا روز گذشته همچنان گرم بود اما پس از بارندگی ۲ میلیمتری شب گذشته امروز هوا بهاری بود و گناوه، دیل،آبریگون میزبان هزاران نفر از گردشگران بود.

امروز در دشت‌های زیبای گچساران طراوات و سرزندگی طبیعت، شکوه و زیبایی کوهساران و نغمه پرندگان، عبور گله‌های گوسفندان با نوای نی چوپانان، مردان و زنانی که سوار بر چهارپایان از مسیرهای سخت برای حابه جایی مایحتاج خود در تکاپو هستند دشت‌های این شهرستان را به اکو موزه گردشگری تبدیل کرده است.

گستردن سفره‌های غذا در سایه سار پیر درختان بلوط، طنین موسیقی محلی در هوای مطبوع تجربه ای به یادماندنی برای مسافران دشت‌های دیل،گناوه و آبریگون را به یادگار گذاشت.

حرم بی بی حکیمه (س)، بارگاه امامزاده جعفر (ع )، باغ فردوس، دشتک دیل، قلات گناوه، آبشار کیوان لیشتر، سد کوثر، آبشار رودبال، آبشار هرجون و روستای موگ، کوشک گودنگون و مارین در شهرستان گچساران همه ساله میزبان هزاران نفر مسافر نوروزی است.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها