اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که با دریافت مبلغ قابل توجهی اقدام به مدارک پزشکی و در نتیجه معافیت برای مشمولان میکرد توسط پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۹۰۸۰
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مهدی آدینه پور" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعاليت يک نفر جاعل در خصوص جعل مدارک پزشکي مشمولان متقاضي معافيت پزشکي، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 
وی با اشاره به اینکه با سرعت عمل کارآگاهان و انجام اقدامات فنی و پلیسی، این فرد جاعل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: در بازرسی از منزل این فرد تعداد زیادی اسناد و مدارک جعلی از جمله مدارک پزشکی معافیت، تحصیلی و ... کشف شد. 
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و در نتیجه به تحول 5 سال حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد، تصریح کرد: تعداد 14 نفر از مشمولان که معافیت پزشکی خود را با اسناد جعلی دریافت کرده بودند نیز به تحمل یک سال حبس و ابطال کارت پایان خدمت محکوم شدند. 
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه خدمت مقدس سربازی یک توفیق بزرگ برای هر مرد ایرانی است، گفت: مشمولان عزیز در طول دوران خدمت مقدس سربازی جدای بر اینکه نظم و انضباط را فرا گرفته، درس زندگی و اخلاق را نیز یاد می گیرند و می توانند بعد از پایان خدمت سربازی آن را به کار بگیرند. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها