پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت 13 آبان:

ملت ایران به الگویی موفق برای ملت‌های آزاده جهان بدل شده است

آیین نواختن زنگ استکبارستیزی امروز شنبه سیزدهم آبان به مناسبت روز دانش‌آموز در مدارس سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۲۹۰۷۳

به گزارش جام جم آنلاین، آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی امروز ۱۳ آبان در دبیرستان شهید فهمیده منطقه ۷ تهران با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم اظهار داشت: ما ایرانیان نه ظالم و نه مظلوم هستیم. از ابتدای انقلاب ما برای این موضوع جنگیدیم و این ویژگی از دین اسلام به ما رسیده است.

وی افزود: درگیری ما با دشمنان این است که می‌خواهیم روی پای خود بایستیم. اکنون آمریکا می‌ترسد که سایر کشورها هم مانند ما بیدار شوند.

براساس این گزارش، زنگ استکبار ستیزی توسط یکی از دانش آموزان دبیرستان شهید فهمیده نواخته شد.

سیزدهم آبان روز دانش‌آموز و استکبار ستیزی است که در سه مقطع تاریخی سال‌های ۱۳۴۳ (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه)، ۱۳۵۷ (کشتار وحشیانه دانش‌آموزان) و ۱۳۵۸ (تسخیر لانه جاسوسی) به نماد عزت، مقاومت، دشمن‌شکنی و استکبارستیزی ملت ایران و سرشکستگی و خفت و خواری دشمنان این مرز و بوم تبدیل شده و روزی است که باطن مداخله گر و جاسوس مسلک شیطان بزرگ برملا شد و تجربیات و درس‌های گرانبهایی از این روز عزیز در نزد ایرانیان و آزادیخواهان جهان به یادگار ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها