درخواست پلیس از شهروندان

قاتل فراری را شناسایی کنید + عکس

تازه داماد در خانه اش با ۱۶ ضربه چاقو از پا درآمد و همسر ۱۶ ساله او و مردی به عنوان دو مظنون درپرونده بازداشت شدند. 
کد خبر: ۱۴۲۸۹۹۸

به گزارش خبرنگار جام جم، ساعت ۶ صبح پنجشنبه یازدهم آبان امسال صدای فریاد و کمک خواهی از خانه نوعروس ۱۶ ساله‌ای درمحله سبلان تهران سکوت ساختمان را در هم شکست. همسایه‌ها متوجه شدندکه صدای فریاد از خانه زوج جوان طبقه پایین است. وقتی به آنجارفتند نوعروس به آن‌ها گفت که شوهرش خودکشی کرده است.

همسایه‌ها وقتی وارد خانه آن‌ها شدند پیکر تازه دامادراخون آلود کنار ورودی حمام یافتندو به پلیس ۱۱۰ تهران اطلاع دادند. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا به آنجا اعزام شدند. مشاهده کردند مرد ۲۰ ساله با ۱۶ ضربه چاقو که به بدنش اصابت کرده، فوت کرده است. وسایل خانه بهم ریخته نبود. با تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدندکه این زوج مدام با هم درگیری و اختلاف داشتند و صدای دعوایشان را حتی شب قبل هم شنیده بودند.

این در حالی بود که پزشکی قانونی با رد خودزنی اعلام کرد نوع ورود ضربه‌ها بیشتر شبیه دگر زنی است. همسر ۱۶ ساله مقتول به عنوان اصلی‌ترین مظنون بازداشت شدو در تحقیقات گفت: به شوهرم علاقه‌ای نداشتم و به اجبار خانواده ام با او ازدواج کردم. بعداز چند ماه از او خواستم طلاقم دهد، اما شوهرم توجهی نمی‌کرد و مدام دعوا و درگیری داشتیم. شب قبل هم دعوایمان شد. صبح که بیدار شدم تا صبحانه درست کنم با جسد او در نزدیکی حمام خانه رو به رو شدم و دیدم او با چاقو خودکشی کرده است. 
 این در حالی بود که ماموران ساعاتی بعد از بازداشت این زن متوجه شدند مردی جوان که از اقوام دور مقتول بود در حال پرسه زدن حوالی خانه او است و ازهمسایه‌ها درباره ماجرا پرس و جو می‌کند که وی به عنوان مظنون دوم بازداشت شدو تحقیقات از این دو نفربرای رازگشایی از قتل مرد جوان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها