جواد جمیری، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور همزمان با هفته بسیج از اهداف و برنامه‌های این سازمان می‌گوید

هنرمند انقلابی سیاست‌زده نیست

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی گفت:

۲۰۰ هزار نفر عضو بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی هستند

۲۰۰ هزار نوجوان دانش‌آموز عضو بسیج هستند و در فعالیت های علمی و فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۲۸۵۷۳

 به گزارش جام جم آنلاین ،سرهنگ پاسدار رضا خلیل‌نژاد روز سه شنبه گفت: بیش از یک‌هزار و ۳۱۳ پایگاه بسیج دانش آموزی در ۱۷ منطقه آموزشی استان فعال است که دانش آموزان در فعالیت های مختلف تعریف شده و در مناسبت های مختلف سازماندهی و مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سه رویکرد نشاط آفرینی، امیدافزایی و استکبارستیزی در برنامه های هفته بسیج دانش آموزی مدنظر است، ادامه داد: «فریاد عروسک‌ها»، «پویش ملی حقوق منهای بشر = آمریکا»، «مسابقه ملی دست سازه های استکبار ستیزی» و «تداوم برنامه اثر بخش لاله های روشن (برگزاری یادواره شهدا در مدرسه)» از جمله برنامه های مهم تدوین شده برای این هفته هستند.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی با بیان اینکه یادواره شهدای دانش آموز از روزهای آغازین سال تحصیلی جاری شروع شده‌است، اضافه کرد: برگزاری این برنامه توسط دانش آموزان می‌تواند به ترویج و گسترش روحیه ایثارگری و مقاومت کمک کند.

خلیل نژاد با اشاره به اینکه برگزاری زنگ گفت و گو در مدارس همانند سال گذشته انجام می‌شود، اظهار کرد: به‌کارگیری افسران جوان در درس آمادگی دفاعی، حضور شبکه نخبگان در مدارس با هماهنگی مدیران مدارس با محوریت مسائل استکبار ستیزی، جنایات آمریکا در ایران و جهان، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه از اقداماتی است که به اقناع سازی و انگیزه بخشی و جهاد تبیین در مدارس در خصوص مسائل روز کمک می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای پیشرفت و امید و اعزام به راهیان نور افزود: یکی از مهمترین شیوه ها و راه های جهاد تبیین اعزام دانش آموزان متوسطه اول پایه نهم و دانش آموزان متوسطه دوم به اردوهای پیشرفت و امید و راهیان نور است.

بیشتر بخوانید:

۶۰۵ گروه جهادی دانش آموزی در آذربایجان غربی فعال است

دانش آموزان آذربایجان غربی عازم اردوهای راهیان نور شدند

۲ هزار دانش‌آموز ارومیه‌ای در حمایت از مردم مظلوم غزه تجمع کردند

۲۰۰ هزار نفر عضو بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی هستند

وی ادامه داد: معرفی دستاوردها، پیشرفت ها و موفقیت های انقلاب اسلامی در قالب این اردوها می‌تواند زمینه جهاد تبیین، انگیزه بخشی و امیدآفرینی به نوجوانان و جوانان را فراهم سازد.

 هشت آبان سالروز شهادت شهیدمحمد حسین فهمیده به نام روز بسیج دانش آموزی و هفت تا ۱۳ آبان به نام هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده که گفتمان غالب در این هفته استکبار ستیزی است.

رویکرد اصلی برنامه های این هفته با محوریت جهاد تبیین و روشنگری پیرامون جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی از اول انقلاب و به ویژه جنایات اخیر در غزه و فلسطین است.

از برنامه‌های مهم در این هفته زنگ استکبارستیزی در مدارس و حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها