رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به تصویب خرید تجهیزات، نصب و راه‌اندازی سامانه ثبت تخلف مکانیزه (کنترل سرعت) در شهرکرد یادآور شد: برای اجرای این طرح از سوی شهرداری ۴۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیاز دارد که اعضای شورای اسلامی مرکز استان این اعتبار را تصویب کردند.
کد خبر: ۱۴۲۸۵۶۳

 به گزارش جام جم آنلاین ،مصطفی حیدری شامگاه دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری زمینه نصب ۶ دوربین ثبت تخلف مکانیزه (کنترل سرعت) در شهرکرد را فراهم کرد.

به گفته وی، توسعه زیرساخت هوشمندسازی مرکز استان از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های مدیریت‌شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهر به‌شمار می‌رود.

وی افزود: کاهش چشمگیر آمار تصادف‌های منجر به جرح و فوت در نقاط حادثه‌خیز و معبرهای پرتردد شهرکرد از مهم‌ترین نتایج به‌کارگیری دوربین‌های کنترل سرعت است.

حیدری تصریح کرد: با پیگیری‌های شهرداری شهرکرد ایستگاه‌های ثبت تخلف مکانیزه (کنترل سرعت) در بلوار امام رضا (ع)، بلوار رهبر، بلوار آیت‌الله کاشانی شرقی، کمربندی ۱۵ خرداد و ۲ نقطه دیگر با نظر کمیته نظارت تصویری چهارمحال و بختیاری نصب و راه‌اندازی می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مجموعه مدیریت شهری شهرکرد، پلیس راهنمایی و رانندگی، دادستانی و نظر کارشناسان نیروی انتظامی نصب و راه‌اندازی ایستگاه‌های ثبت تخلف کنترل سرعت پس از گرفتن مصوبه از کمیته نظارت تصویری انجام می‌شود.

وی گفت: نصب این سامانه‌های ترافیکی با هدف سهولت در مدیریت و نظارت بر تردد خودروها و ترافیک شهری، رصد خودروها به‌طور آنلاین، تسهیل در عبور و مرور خودروها، برقراری و افزایش انضباط ترافیک در معبرهای شهر و رعایت سرعت مطمئنه در این محورها از سوی رانندگان انجام می‌شود.

حیدری تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد همچنین با کلیات فروش هشت دستگاه خودرو فرسوده مستهلک از سوی شهرداری شهرکرد از طریق مزایده‌ موافقت کردند.

 شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و یکی از مهمترین مشکلات حمل و نقل درون شهری این شهر، وجود ترافیک در ساعاتی از روز است.

کمبود پارکینگ در شهرکرد نیز از دیگر مشکلات حوزه ترافیکی در مرکز استان به شمار می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها