واکنش سخنگوی وزارت خارجه به حمله اسرائیل به سازمان قطری در غزه:

وجدان بشریت از جنایت و توحش صهیونیست‌ها جریحه‌دار است

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد، اسطوره نخ نمای شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی، نه تنها در چشم جهانیان، بلکه در منظر شهروندان صهیونیست نیز فروپاشیده است.
کد خبر: ۱۴۲۸۰۱۱

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی شنبه شب در صفحه ایکس نوشت: ‏رهبران جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی به قدری به توانمندی ارتش خود بی اعتماد هستند که درست مقارن با ورود زمینی محدود و ادعایی به ‎غزه، اینترنت این منطقه را قطع کردند تا آثاری از تلفات، خسارات و زمین‌گیر شدن ارتش شکست خورده صهیونیستی به جهان مخابره نشود.

وی افزود: غافل از آنکه دیگر اسطوره نخ نمای شکست ناپذیری ارتش این رژیم، نه تنها در چشم جهانیان، بلکه در منظر شهروندان صهیونیست نیز فروپاشیده است. ‎شکست غیرقابل ترمیم

کنعانی: اسطوره نخ‌نمای شکست‌ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی فروپاشیده است

کنعانی همچنین در پیام دیگری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جنایات وحشیانه ۲۲ روزه اخیر و ادامه دار صهیونیست‌ها در غزه، همچنین زوال اخلاقی رژیم آمریکا و دیگر حامیان آشکار و پنهان رژیم آپارتاید صهیونیستی را به همه جهانیان نشان داد و نقاب از چهره تزویر آنان برکشید

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جنایات هولناک و ضدانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی علیه ملت مظلوم  فلسطین در غزه پس از شکست غیرقابل ترمیم ۷ اکتبر، موجب زوال همیشگی این رژیم نزد وجدان‌های بیدار بشری در سراسر جهان شد و زوال محتوم آن را سرعتی مضاعف بخشید.

کنعانی تصریح کرد: جنایات وحشیانه ۲۲ روزه اخیر و ادامه دار صهیونیست‌ها در غزه، همچنین زوال اخلاقی رژیم آمریکا و دیگر حامیان آشکار و پنهان رژیم آپارتاید صهیونیستی را به همه جهانیان نشان داد و نقاب از چهره تزویر آنان برکشید.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: البته در فاجعه ‎ نسل کشی جاری در ‎غزه، تمام راه‌ها برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن به سمت شکست ختم می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها