رئیس جمهور ایران شامگاه شنبه در مصاحبه با الجزیره گفت آمریکا جواب پیام‌های خود به محور مقاومت را به صورت عملی و آشکار در میدان دیده است.
کد خبر: ۱۴۲۸۰۱۰

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس جمهور ایران در مصاحبه با الجزیره گفت که آمریکا پیام‌هایی به محور مقاومت ارسال کرده و جواب خود را به صورت عملی و علنی در میدان دیده است.

وی در ادامه این مصاحبه گفت: «جنایت‌ های رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز انسانی و نظامی عبور کرده و همه را به تحرک وا داشته است».

رئیس جمهور ایران اضافه کرد: «شکست شب گذشته رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به غزه، پیروزی دوم پس از طوفان الاقصی بوده است».

سید ابراهیم رئیسی گفت: «رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی هیچ پیروزی واقعی بدست نیاورده و این شکستی راهبردی به شمار می‌آید».

وی در ادامه این مصاحبه گفت: «واشنگتن از ما می‌خواهد هیچ تحرکی نکنیم حال آنکه حمایت گسترده‌ای از رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد که این موضوعی باطل است».

رئیس جمهور ایران تاکید کرد که ایران به همراه تمام کشور‌های عربی و اسلامی و دیگر کشور‌های جهان، با آتش بس فوری موافق است.

سید ابراهیم رئیسی گفت که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی در مسیر آتش‌بس در غزه سنگ اندازی کرده و این یک جنایت است.

وی تاکید کرد که محاسبات آمریکا در منطقه کاملا اشتباه بوده و واشنگتن هرگز اهدافش در ایجاد خاورمیانه جدید را محقق نخواهد کرد.

رئیس جمهور ایران گفت: «ما تلاش‌های گسترده و گوناگونی انجام داده و حمایت ما از فلسطین و مقاومت سازش پذیر نیست».

سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: «مقاومت در فلسطین و منطقه مستقل بوده و تصمیماتش را خودشان می‌گیرند و هیچ دستوری از تهران دریافت نمی‌کنند».

وی گفت: «رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا توانایی ریشه کن کردن مقاومت فلسطین را ندارند».

رئیس جمهور ایران افزود: «آمریکا به خوبی توانایی‌های کنونی ما را می‌داند و می‌داند که نمی‌تواند از آن عبور کند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها