در ادامه سلسله رویدادهای در مسیر موفقیت که به همت اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود از کارآفرین موفق اصفهانی به‌خاطر دستاوردها و تلاش‌هایش در عرصه اقتصادی تجلیل شد.
کد خبر: ۱۴۲۷۶۲۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ در رویداد «در مسیر موفقیت» که به‌منظور انتقال تجربیات کارآفرینان موفق برای جوانان برگزار می‌شود از مصطفی رناسی، بنیانگذار گروه صنعتی کهرنگ لاستیک و عضو سابق هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان به‌خاطر نیم‌قرن تلاش و تجربه در عرصه صنعت و تولید تقدیر شد.
مژگان ایزدی، عضو هیئت نمایندگان و رئیس شورای‌عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای این جلسه گفت: ما باید برای کارآفرینانی که در کشور مانده‌اند و همچنان تلاش می‌کنند بسیار ارزش قائل باشیم. از گذشته تا کنون همیشه موانعی سد راه کارآفرینان بوده و روزبه‌روز هم به این موانع افزوده و شرایط سخت‌تر شده است. به همین خاطر فعالیت در این فضا از خودگذشتگی زیادی می‌طلبد. البته هر چقدر که چالش‌ها بیشتر می‌شود، تلاش‌ها و سازگاری‌های فعالان اقتصادی نیز بیشتر می‌شود.
وی با اشاره به فرصت‌های موجود در کشور تصریح کرد: بسیاری از جوانان از فرصت‌های شغلی داخل کشور اطلاع ندارند و احساس می‌کنند که برای آنها جایی نیست. درصورتی‌که بسیاری از صنایع ما به دنبال جوانان خلاق، تحصیل‌کرده و کوشا هستند. به همین منظور در اتاق بازرگانی اصفهان پیشنهاد دادیم که گشت‌های گردشگری صنعتی برای بازدید جوانان از صنایع موفق اصفهان و آشنا شدن آنها با ظرفیت‌های صنعتی استان برگزار شود.
 
مصطفی رناسی نیز در این جلسه به‌مرور تجربیات خود در عرصه اقتصادی و فعالیت‌هایش در زمینه کارآفرینی پرداخت و در بخشی از سخنانش با تأکید بر اینکه هر انسانی در زندگی خود باید یک هدف کلان داشته باشد، گفت: یکی از اهداف مهم انسان‌ها، اثرگذاری و ماندگاری است. برای من، ماندگاری در یک دایره سعادت تعریف می‌شود که از کار نیک آغاز می‌شود و سپس از خلوص، ارتباط با خدا، راه راست می‌گذرد و در نهایت به توانمندی می‌رسد. این چرخه در سراسر زندگی من در جریان بوده و هر بار باعث شده است که توانمندتر از گذشته شوم. این در واقع فلسفه زندگی من است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین
  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها