خداحافظی با دانشکده های نسل قدیم در دانشگاه آزاد اسلامی
معاون علوم ، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد خبر داد:

خداحافظی با دانشکده های نسل قدیم در دانشگاه آزاد اسلامی

چهارمین نمایشگاه و رویداد علمی هوش مصنوعی کشور روز شنبه در آیینی با حضور مسوولان کشوری و استانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج فعالیت خود را آغاز کرد.
چهارمین نمایشگاه و رویداد علمی هوش مصنوعی کشور روز شنبه در آیینی با حضور مسوولان کشوری و استانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۴۲۵۸۸۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ در آیین آغاز به کار رویداد علمی و نمایشگاه هوش مصنوعی کشور که بیژن نوباوه نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور حضور داشتند، حسین کلانتری خلیل آباد رییس دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت: این رویداد نمایشگاه با همکاری استانداری، شهرداری ها و فرماندارهای استان البرز در قالب ۲۰۰ غرفه تخصصی در حوزه هوش مصنوعی از ۲۵ استان کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: ۱۱۰ غرفه نمایشگاه هوش مصنوعی کشور مربوط به واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی و مابقی مربوط به دیگر مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور است .

کلانتری خلیل آباد ظهار کرد: برای این رویداد ۳۸۵ مقاله علمی دریافت شده که ۴۰ مقاله در هشت بخش در ۲ روز ارائه می شود ضمن آنکه ۲۴ نشست تخصصی با توجه به چالش های استان البرز طی چهار روز آینده برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت : در حاشیه رویداد و نمایشگاه هوش مصنوعی کشور هفت کارگاه آموزشی و ۲ نشست بین المللی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: پژوهشگرانی از کشور های هلند، سنگاپور و عراق در نشست های تخصصی این رویداد علمی حضور خواهند یافت که مهمترین هدف این رویداد توجه به مقوله هوشمند سازی در سطح خدمات و فعالیت های علمی و اجرایی استان البرز و کشور است .

عطاءالله ابطحی عضو هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی البرز و رییس کمیته هم افزایی این استان گفت: در تلاش برای شناسایی نیازهای استان البرز در حوزه هوش مصنوعی هستیم .

وی ادامه داد: خدمات متعددی در حوزه هوش مصنوعی از جمله در حوزه بیمارستانی مانند بخش های پیشگیری، نقاهت و پرستاری در استان البرز شناسایی شده و خدمات لازم با استفاده از هوش مصنوعی ارائه خواهد شد.

رویداد علمی و نمایشگاه هوش مصنوعی کشور تا ۲۵ مهرماه در کرج ادامه دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها