«آلفا و ربات نابودگر» به کارگردانی شهرام قدیری و تهیه کنندگی بهروز نشان، توانست اکران موفقی داشته باشد و مخاطبان اصفهانی را به دنیای جذاب و خلاقانه‌ای ببرد.
کد خبر: ۱۴۲۵۴۷۸
نویسنده گروه فرهنگ و هنر

تازه‌ترین اثر شهرام قدیری به عنوان یک ماجراجویی کودکانه و علمی-تخیلی، با یک داستان جذاب و شخصیت‌هایی فرهنگی و مهارت‌های فنی فراوان، در اصفهان جلب توجه  کرده است. از لحظه ورود به سالن تا پایان فیلم، تماشاگران در معرض شگفتی‌ها و هیجان‌های بی‌پایانی قرار گرفتند.

فیلم آلفا و ربات نابودگر به تماشاگران اصفهانی فرصتی منحصر به فرد برای آشنایی با عالم جدیدی از تکنولوژی و علم ارائه داد. 

داستان در یک دنیای پر از ربات‌ها و تکنولوژی پیشرفته اتفاق می‌افتد و شاهد ماجراجویی‌های جسورانه یک گروه از کودکان و نوجوانان در مقابل ربات‌های نابودگر هوش مصنوعی هستیم.

نمایش این فیلم در سینماهای اصفهان با استقبال بی‌نظیری همراه بود. تماشاگران از ترکیب عناصری همچون اکشن، ماجراجویی، دوستی، و پیام‌های تربیتی لذت می برند.
 فیلم آلفا و ربات نابودگر به عنوان یک انتخاب عالی برای خانواده‌ها و نیز مخاطبان جوان به شمار می‌رود.

از انقلابیهای تکنولوژیک گرفته تا مناظر خیره‌کننده و شخصیت‌های جذاب، این فیلم موفق به ایجاد تجربه‌ای تفریحی و آموزشی برای تماشاگران اصفهانی شد. به نظر می‌رسد که «آلفا و ربات نابودگر» به عنوان یکی از مهمترین اثار سینمای کودکانه و نوجوانان این سال برای اکران در کشور به حساب می‌آید.

تعداد بازدید : 62

استقبال چشمگیر از فیلم کودک و نوجوان «آلفا و ربات نابودگر» در اصفهان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها