شدیدترین ضربه به رژیم صهیونیستی بعد از جنگ اکتبر ۱۹۷۲
یک کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با جام‌جم آنلاین عنوان کرد:

شدیدترین ضربه به رژیم صهیونیستی بعد از جنگ اکتبر ۱۹۷۲

سابقه نداشت که دولت یا ملتی قبل از تشکیل خود اقدام به راه‌اندازی سرویس جاسوسی کند؛ کاری که رژیم اشغالگر در بدو تشکیلات خود انجام و به همگان نشان داد که حیات و اهداف شوم این رژیم جعلی از این مسیر قابل تحقق است.
کد خبر: ۱۴۲۵۴۱۹
نویسنده امین صبحی | دبیر سیاسی

سال‌ها و حتی دهه‌ها بود که رژیم اشغالی به ارتش و سازمان جاسوسی‌اش افتخار می‌کرد و آن را بر‌ترین نهاد تصمیم‌ساز خود معرفی می‌کردو معتقد بودند که مراکز اطلاعاتی وامنیتی این رژیم قادرند برهمه چالش‌های داخلی و خارجی فائق بیایند و افکار عمومی را جهت دهی کنند. راهبرد اصلی این سازمان ـحفظ و بقای این رژیم بود و تئوریسین‌های امنیتی و راهبردی صهیونیسم همواره گزارش‌هایی را  به‌عنوان منابع تحقیق و مشاوره ارائه می‌کرد تا رژیم بر مبنای آنها نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و بر عمق سیطره خود بر سرزمین‌های اشغالی بیفزایند؛ رویایی که با عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی تبدیل به کابوس شد و هیمنه پوشالی موساد را به هم ریخت. موضوعی که سال‌ها به آن غره و معتقد بود که غزه، بهشت جاسوسان است.بعد از جنگ سال ۲۰۰۸ رژیم اشغالگر سانسورهای نظامی شدیدی را اعمال کرد تا مانع افشای اخبار و گزارش‌هایی شود که طی آنها خسارات وارد شده به اسرائیلی‌ها برملا می‌شد. ترفندی که سال‌هاست با تکیه بر آن  بر شکست‌هایش سرپوش گذاشته  و  تلاش کرده تا خود را رژیمی مقتدر معرفی کند؛ نقابی که در بزنگاه‌های مختلف و در رویارویی با سربازان جبهه مقاومت افتاده و تلاش‌های اسرائیل در دو دهه گذشته نقش بر آب شده است.طوفان الاقصی تمام ذهنیت دروغین و وارونه رژیم غاصب را برملا کرد؛ رژیمی که با انتشار عکس‌ها، گزارش و تصاویر خبری مترصد بود تا به افکار عمومی القا کند که اسرائیل شکست ناپذیر و گنبد آهنین غیرقابل نفوذ است. حالا با قدرت گفتمان رسانه‌ای جبهه مقاومت به ارتشی مضمحل تبدیل شده که نظامیان آن که در چند ماه گذشته تحت فشارهای مختلف در پادگان‌ها اقدام به خودکشی می‌کردند تا حدی که افزایش آمار باعث نگرانی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی شده بود، فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند و انتشار این تصاویر به رسوایی بزرگ برای ارتشی تبدیل شده است که خود را یکه‌تاز می‌نمایاند. یورش چند باره نیروهای اسرائیلی به مسجد الاقصی، هتک حرمت قبله اول مسلمین و بی‌توجهی رژیم اشغالگر به هشدارهای حماس و خشم فلسطینی‌ها، حکم خاکستر زیر آتشی را داشت که در عملیات‌ اخیر شعله‌ور شد و آتش به لانه عنکبوت انداخت تا صهیونیست‌های افراطی بدانند که تجاوز به اماکن مقدس مسلمانان و انجام اقدامات تحریک‌آمیز بی‌جواب نخواهد ماند و این‌بار اسرائیل با خروج از سرزمین‌های اشغالی باید پاسخگو باشد.
موضوع حائز اهمیت دیگر در نبرد اخیر صهیونیست‌ها با رزمندگان حماس، عوض شدن جای جلاد و شهید است؛ رسانه‌های غربی که بیش از هفت دهه است جنایت‌های اسرائیل را در فلسطین بایکوت کرده‌اند و با سکوت در خصوص مرگ زنان و کودکان غزه، شریک قساوت‌های این رژیم سفاک بودند در ساعات گذشته با پوشش کامل رویدادهای کرانه باختری برای فرماندهان و متجاوزان اسرائیلی مرثیه‌سرایی می‌کند گویا این‌بار نیز می‌خواهند این موضوع را سانسور کنند که غاصبان سرزمین‌های اشغالی شهروند نبوده و نظامی هستند. تاکنون بیش از ۳۰هزار کودک فلسطینی به‌دلیل جنایت صهیونیست‌ها به شهادت رسیده و تعداد زیادی از آنها آواره شده‌اند و سازمان‌های بین‌المللی با سکوت، نظاره‌گر این اوضاع بودند و حالا مدعی صلح و آتش‌بس شده‌اند. اینک با اجماع رزمندگان جبهه مقاومت و جهاد اسلامی از حماس گرفته تا حزب‌ا... و انجام عملیات‌ ظفرمندانه، منتظر تحقق وعده الهی هستیم تا فلسطین اشغالی آزاد و جهان از لوث تروریسم‌های صهیونیست پاک شود تا به نیابت از شهید متوسلیان، شهید طهرانی مقدم و سردار شهید قاسم سلیمانی در قدس شریف سجده شکر بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها