آموزش و پرورش خراسان رضوی توانست رتبه دوم چهاردهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو را در بین ۳۱ استان کشور کسب کند.
آموزش و پرورش خراسان رضوی توانست رتبه دوم چهاردهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو را در بین ۳۱ استان کشور کسب کند.
کد خبر: ۱۴۲۴۸۲۵

جام جم آنلاین- خراسان رضوی- آیین اختتامیه چهاردهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، با حضور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رییس باشگاه دانش پژوهان جوان، رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، تعدادی از مدیران ادارات آموزش و پرورش، مدیران پژوهش سراهای دانش آموزی کشور، تعدادی از مدیران مدارس کشور و دبیر ستاد توسعه فناوری های نانو و میکرو با حضور ۴۱ برگزیده مرحله دوم از ۱۲ استان کشور در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مرداد ماه برگزار شده بود.

 

به جهت کسب رتبه دوم چهاردهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو تقدیرنامه المپیاد از طرف ستاد ویژه توسعه فناوری‌های نانو و میکرو به سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اهدا شد.

 

در متن این تقدیرنامه آمده است؛ توفیق خدمت به دانش آموزان فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر هموار کردن مسیر پیشرفت ایران اسلامی موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت که جنابعالی و همکاران محترمتان از این فرصت مسئولیت در خدمت صادقانه موثر به دانش آموزان و تربیت نسل آینده‌ساز ایران اسلامی به بهترین وجه استفاده نمودید.

بدین وسیله کسب رتبه دوم توسط آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در بین ۳۱ استان شرکت کننده در چهاردهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو را تبریک گفته و توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

 

شوشتری در این خصوص گفت: کسب رتبه دوم چهاردهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو توسط آموزش و پرورش استان مدیون تلاش های بی وقفه دانش آموزان ما و مربیان آن ها در استان است.

 

وی افزود: دانش آموزان نسل آینده‌ساز ایران اسلامی هستند که باید به بهترین وجه آموزش ببینند تا پیش برنده ایران و اهداف کشور باشند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان از دانش آموزان، معلمان و همکارانی که در کسب رتبه دوم آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در بین ۳۱ استان شرکت کننده در چهاردهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو نقش آفرینی داشته اند قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها