به مناسبت هفته دفاع مقدس، از ایثارگران و پیام آوران ایثار در مراسم نماز جمعه شهر عسگران تیران و کرون تجلیل شد.
کد خبر: ۱۴۲۴۱۳۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ همزمان با ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس، از ایثارگران و پیام آوران ایثار در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه شهر عسگران توسط حجت الاسلام محمد صادق صائبی امام جمعه بخش کرون و سایر مسئولین شهرستان تجلیل به عمل آمد.
امام جمعه عسگران در همین رابطه و در خصوص اهمیت گرامیداشت دفاع مقدس در خطبه دوم نماز جمعه بیان کرد: رزمندگان شاهدان صادق رشادت‌ها و سمبل غیرت  و مجاهدان انقلاب در عرصه ۸ سال دفاع مقدس وجهاد تبیین امروز  و پل انتقال داشته های ارزشمند به نسل امروز و هادیان گام دوم انقلاب  می باشند وتجلیل وتکریم آنان بر همگان تکلیف است.
ایشان در ادامه تاکیدکرد: آن چیزی که سبب پیروزی ما در دفاع مقدس شد، جهاد بود. منظور ازجهاد در مرحله اول، جهاد اصغر: همه اش توپ بود ،گلوله ،ترکش ،خون ،شهادت ،مجروحیت و اسارت و در مرحله دوم، جهاد اکبر :جهاد بانفس،خود سازی رزمندگان ،دعا ،توسل ،گریه،نماز شب ،که اگر نبود جهاد اکبر ،جهاد اصغر به جای نمی رسید چون امکانات ایران با‌ رژیم بعثی که دنیا‌ در اختیار آن قرار داده بودن غیر قابل مقایسه بودوپیروزی غیر ممکن و مرحله سوم، جهاد کبیر: اطاعت بدون محض رزمندگان از ولی فقیه، در حالی خیلی از رزمندگان امام را از نز‌دیک ندیده بودن فقط عکس امام را‌ دیده،اما وقتی از آنها می پرسیدن برای چه به جبهه آمده اید؟ در جواب می گفتند ما امام را نائب امام زمان(عج) می دانیم،حکم ایشان را حکم امام زمان می دانستند.
گفتنی است در این مراسم «جانباز حسینعلی صائبی» از راویان و پیام آوران هشت سال دفاع مقدس پیش از خطبه های نماز جمعه به روایتگری پرداختند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها