مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران با همکاران جانباز، رزمنده، آزاده و فرزندان شهدای معزز شاغل در شرکت گاز استان اصفهان دیدار کرد.
کد خبر: ۱۴۲۴۱۳۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ دکتر سید شریف حسینی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران با حضور در شرکت گاز این استان با کارکنان جانباز، رزمنده، آزاده و فرزندان شهدای این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران که عزت و اقتدار را برای ملت و کشور به ارمغان آوردند اشاره کرد و گفت: عزت، آبرو و اقتدار امروز میهن مدیون ایثار شهدای والامقام و ایثارگران گرانقدر است و امنیت و پیشرفت ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با دل و جان حماسه‌‌ی جاویدان دفاع مقدس را رقم زدند . مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در هشت سال دفاع مقدس شهدا، جانبازان، ایثارگران و عزیزانی که برای دفاع از خاک قدم به جبهه‌ گذاشتند غیرت، مردانگی و رشادت را به معنی واقعی کلمه عینیت بخشیدند.

وی با تاکید بر این که تکریم شهدا و خانواده ایثارگران به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، افزود: در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت (ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تاکید شده و باید به عنوان اقشار ارزشمند جامعه به آن نگاه کرد.

عسکری افزود: در سطح شرکت گاز استان اصفهان 585 همکار ایثارگر داریم که 10 نفر از آنها شهید، 28 رزمنده، 37 فرزند شاهد، 5 آزاده،80 جانباز و 23 نفر جانباز حالت اشتغال و مابقی فرزندان معزز ایثارگران می باشند.

در ادامه نشست دکتر سید شریف حسینی مشاور وزیر نفت ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران گفت: با حضورمهندس اوجی به عنوان وزیر نفت، رویکرد وزارتخانه فرآیند جذب و تبدیل وضعیت فرزندان معظم شهدا و ایثارگران به نحو شایسته در حال انجام می باشد و افزود: تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرلوحه کار و تلاش وزارت نفت قرار دارد و این ديدار صمیمانه در راستای رسیدگی به مطالبات و دغدغه های جامعه ایثارگران تشکیل شده است.

خاطر نشان می سازد در ادامه این نشست میز خدمت به ایثارگران با حضور مشاور وزیر نفت و معاونین ایشان، مدیرعامل و مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان اصفهان تشکیل و در قالب پرسش و پاسخ به سوالات ایثارگران پاسخ داده شد.

در پایان این مراسم نیز از فرزندان شاهد شرکت گاز استان اصفهان با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران و مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها