گزارش «جام‌جم» از تداوم کمبود شیرخشک، ۳روز پس از فروش این محصول با کد ملی

شیرخشک‌ در شیشه دلالان

یزد- مدیر نظارت بر امور دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از توزیع تعداد ۳۳ هزار قوطی شیر خشک از برندهای مختلف تا هفته آینده در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۴۰۰۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مجید رجایی اظهار داشت: شیرهای خشک نان ، آپتامیل و ببلاک از نوع یک، دو و سه و گیگوز (نوع یک) بزودی توسط شرکت های پخش در داروخانه های سطح استان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون مشکل کمبود شیرخشک در تمامی استانها وجود دارد افزود: در استان یزد هم در خصوص برخی از برندهای شیرخشک همچنان با کمبود روبرو هستیم و پیگیری های معاونت غذا و دارو پیرامون دریافت سهمیه ویژه استان یزد به صورت روزانه در دستور کار این معاونت از طریق سازمان غذا و دارو قرار دارد.

مدیر نظارت بر امور دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد  گفت: با توجه به کمبود برخی برندها، به خانواده ها توصیه می شود تا موجود شدن برند مورد نظر از برندهای جایگزین استفاده کنند.

کمبود شیرخشک در داروخانه‌های استان یزد که از اسفندماه سال گذشته تاکنون ادامه دارد، موجب نگرانی و سردرگمی خانواده‌های نیازمند به این فرآورده شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
۰
۰
آقا خداوکیکلی اینو دیگه از ما نگیرید چطور به یه نوزاد بفهمونیم که شیر خشک نیست، من بچم شیر نداااره اقا یکی به دادمون برسه

نیازمندی ها