مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: طرح بهارستان یکی از پروژه های مهم این شرکت است که با هدف اصلاح، بهسازی و بازمهندسی تاسیسات برق در روستاها اجرا می شود.
کد خبر: ۱۴۲۳۷۵۱
نویسنده سید دارا سیدعباسی

جام جم آنلاین، هیوا لهونیان صبح امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه های استان کردستان اظهار کرد: برای اصلاح و بازمهندسی ۴۲ روستا در سال جاری، بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون اصلاح و بازمهندسی شبکه برق در ۲۷ روستای دیگر استان از پیشرفت بالای ۵۰ درصدی برخوردار است، افزود: هدف گذاری این شرکت برای اصلاح و بازمهندسی شبکه برق روستاهای استان در سال جاری ۱۷۶ روستا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان ادامه داد: در سال جاری برای اجرای این طرح ۱۵۳ میلیارد ریال اعتبار در قالب پروژه های مختلف برنامه ریزی و هدف گذاری شده است که تا به امروز با پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصدی همراه بوده و یک هزار و ۱۸۷ متقاضی از مزایای آن بهره مند شده اند.

لهونیان بر تلاش برای انجام طرح بهارستان در همه روستاهای هدفگذاری شده در سال جاری تاکید و اضافه کرد: سال گذشته هم شبکه برق ۲۳۹ روستا با اعتباری بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال اصلاح و بازمهندسی شد.

وی در ادامه یادآور شد: طرح بهارستان یکی از پروژه های مهم این شرکت است که با هدف اصلاح، بهسازی و بازمهندسی تاسیسات برق در روستاها اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: جابجایی تیرهای برق واقع در حریم شبکه و نقاط مخاطره آمیز، تعمیر اساسی تمام تجهیزات شبکه برق روستایی، رفع ضعف ولتاژ، تامین برق متقاضیان جدید و پایداری شبکه از دیگر اهداف اجرای طرح بهارستان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها