دختر رکابزن ایران مدال گرفت
بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲

دختر رکابزن ایران مدال گرفت

فرانک پرتوآذر دختر رکابزن ایران پس از کسب مدال تاریخی دوچرخه سواری کوهستان گفت:  برای رسیدن به این مدال ۵ سال تلاش کرده بودم
فرانک پرتوآذر دختر رکابزن ایران پس از کسب مدال تاریخی دوچرخه سواری کوهستان گفت: برای رسیدن به این مدال ۵ سال تلاش کرده بودم
کد خبر: ۱۴۲۳۷۱۵

به گزارش خبرنگار اعزامی جام جم به هانگژو، فرانک پرتوآذر دختر رکابزن ایران پس از کسب مدال تاریخی دوچرخه سواری کوهستان در بازی های آسیایی هانگژو گفت: برای رسیدن به این مدال ۵ سال زحمت و تلاش کرده بودم. یکی از مهمترین اهداف زندگی ورزشی من کسب مدال بازی‌های آسیایی بود و برای رسیدن به آن زحمت فراوانی کشیدم.

وی افزود: البته با آمادگی صد درصد مسابقه ندادم و همین کار من را دشوارتر کرد. هم آسیب دیدگی دست داشتم که در یک رقابت خارجی اتفاق افتاد و هم چند روز پیش دچار کسالت شدم که من را از آمادگی صددرصد دور کرد و در روند آماده‌سازی‌ام تاثیرگذار بود و نتوانستم صد درصد خودم را امروز ارائه بدهم.

پرتوآذر درباره کسب مدال تاریخی‌اش گفت: با آنالیزی که با مربی‌ام از مسیر داشتم، کاملا با برنامه رکاب زدم و موفق شدم با وجود مشکلات بهترین نمایشم را در این مسیر دشوار و این هوای گرم داشته باشم. می‌دانستم که باید انرژی‌ام را تقسیم کنم تا بتوانم با حریفان رقابت کنم. قطعا اگر شرایطم بهتر بود، می‌توانستم مدال بهتری هم بگیرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها