جلسه ستاد برنامه ریزی هفته دفاع مقدس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد و سایر روسای ادارت و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۲۳۶۰۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ جلسه ستاد برنامه ریزی هفته دفاع مقدس با حضور مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، شریعتی نیا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف اباد و سایر روسای ادارت و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

در این جلسه، موسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد با تاکید بر اینکه از جلوه های معنویت در دفاع مقدس، حالت تضرع، استغاثه و راز و نیاز عارفانه رزمندگان اسلام بوده است، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم افتتاحیه کنگره ملی شهدا با حضور کلیه مسئولین شهرستان و مسئولین اجرایی کنگره و کمیته‌های زیر مجموعه آن در ششم مهر ماه در سالن گلزار شهدای نجف آباد برگزار می‌شود.

مباشری تاکید کرد، پس از این مراسم تا زمان اجرای کنگره بیش از ده‌ها برنامه فرهنگی و محتوایی در طول سال توسط ۱۷ کمیته زیر مجموعه در سطح شهرستان نجف آباد اجرا خواهد شد.

شریعتی نیا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با تاکید بر اینکه عزت انقلاب اسلامی و استحکام نظام، مدیون ایثارگری فرزندان انقلاب و مرهون خون شهدا است و هفته دفاع مقدس، فرصت نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجات ها و دعاها را پدید می آورد،گفت:در سطح شهرستان برای برگزاری با شکوه کنگره شهدا، همه پای کار هستند و این شهرستان بیشتر از همیشه  با نام و یاد شهدا باید مزین شود.

در پایان در خصوص برگزاری نمایش میدانی در مسیر جاودانگی، افتتاح کنگره ملی شهدا، مراسم عطر افشانی و تجدید میثاق با شهدا در گلزارهای شهدای سطح شهرستان، برگزاری یادواره های شهدا و دیدار از خانواده شهدا و همچنین ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس بحث و تبادل نظر کردند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها