مدیرعامل شرکت فولاد تجارت صدرا:

فاز اول شرکت فولاد تجارت صدرا افتتاح شد

مدیرعامل شرکت فولاد تجارت صدرا از افتتاح فاز اول این شرکت با حضور سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون وزیر صمت، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۳۴۱۹

جام جم آنلاین _ خوزستان، امروز پنجشنبه(۳٠ شهریورماه) موسی احمدیان در حاشیه افتتاح فاز اول شرکت فولاد تجارت صدرا، اظهار کرد: این شرکت به عنوان یکی از تولید کنندگان لوله و پروفیل کشور، با حضور معاون وزیر صمت و مدیران استان، در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز، افتتاح شد.

وی یکی از اهداف این شرکت را توجه به اشتغال جوانان عنوان کرد و افزود: با آغاز به کار این شرکت، برای ۶٠ نفر به طور مستقیم و ۶٠٠ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد تجارت صدرا ادامه داد: ساخت فاز اول این شرکت در مدت زمان ۲ سال و با هزینه یک هزار و ۳٠٠ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی انجام شده و پیش بینی می شود برای ساخت فاز دوم، به اعتباری حدود پنج میلیون یورو اعتبار نیاز باشد.

احمدیان به اهداف اجرای این پروژه، اشاره کرد و گفت: افزایش تولید ناخالص ملی، ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم منطقه با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم، قرار داشتن در نزدیکی کشورهای همسایه به منظور کاهش هزینه ها و استفاده از ظرفیت صادرات در جهت رشد درآمدهای ارزی کشور به ویژه استان خوزستان، از جمله اهداف ما در این شرکت است.

وی تشریح کرد: همچنین مقرر است در این شرکت، انواع لوله های ۱.۲ تا ۳ اینچ و انواع قوطی های ۲٠*۲٠ و ۱٠٠*۴٠ با ضخامت های ٠/۷ تا ۴ میلیمتر تولید شود که هر کدام برای مصارف عمده به کار می رود.

مدیرعامل شرکت فولاد تجارت صدرا در پایان اذعان داشت: ظرفیت اسمی تولید این شرکت، بالغ بر ۱٠۶ هزار تن در سال است که سعی داریم در کنار تولید، برنامه های توسعه ای خود را دنبال کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها