ملت ایران پیروز در برابر جنگ‌های ترکیبی طراحی شده از سوی دشمن
یک کارشناس حوزه روابط بین‌الملل در گفتگو با جام‌جم آنلاین عنوان کرد:

ملت ایران پیروز در برابر جنگ‌های ترکیبی طراحی شده از سوی دشمن

عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

ملت ایران اجازه میدان داری به فریبکاران و دروغگویان نمی‌دهد

عوامل فتنه و کشور‌های غربی به همراه رسانه‌های خود در طول کمتر از دو ماه نزدیک به ۳۸ هزار دروغ را در فضای مجازی نشر و پخش کردند.
عوامل فتنه و کشور‌های غربی به همراه رسانه‌های خود در طول کمتر از دو ماه نزدیک به ۳۸ هزار دروغ را در فضای مجازی نشر و پخش کردند.
کد خبر: ۱۴۲۲۸۷۷
نویسنده فتاح غلامی - جام جم آنلاین

 علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان درباره چرایی پیروزی ملت ایران در برابر جنگ ترکیبی غرب علیه جمهوری اسلامی به خبرنگار جام‌جم آنلاین گفت: مبنای تلاش ورشکستگان سیاسی که امروز از خارج از کشور می‌خواهند برای ملت ایران نسخه بپیچند دروغ بوده است.

وی ادامه داد: عوامل فتنه و کشور‌های غربی به همراه رسانه‌های خود در طول کمتر از دو ماه نزدیک به ۳۸ هزار دروغ را در فضای مجازی نشر و پخش کردند.وقتی مبنای تلاش‌های این‌ها فریب و دروغ است طبیعی است که با توجه هوش بالای ملت ایران این ترفند‌های به جایی نمی‌رسد و جامعه ایرانی اجازه نداد تا فریبکاران و دروغکاران میدان داده شود.

سلیمی با بیان این‌که ملت ایران انقلاب کرد تا اجازه ندهد سازمان‌های جاسوسی غرب برای این ملت تعیین تکلیف کنند خاطرنشان کرد: گذشت آن زمانی که غربی‌ها برای ما نسخه می‌پیچیدند و در امور داخلی کشورمان دخالت می‌کردند و عوامل خود را در راس امور قرار می‌دادند.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم تاکید کرد: در روند اجرایی کشور هم اگر نواقصی باشد باز هم این ملت و دولت ایران است که بر امور اشراف دارد و می‌تواند درباره چگونگی رفع این مشکلات تصمیم بگیرد و دیگر هیچ یک از دولتمردان کشور‌های غربی این امکان را پیدا نمی‌کند که بخواهد برای رسیدن به اهداف خود طرح و برنامه‌ای را به ملت ایران دیکته کند.

وی با اشاره به مهره چینی عوامل اجاره‌ای از سوی غرب برای نقش آفرینی در حوادث و تحولات جاری کشور از جمله تنش‌ها و ناآرامی‌های پاییز سال گذشته تصریح کرد: برخی از معاندان و عناصر ضد انقلاب طی این سال‌های با دریوزگی به این کشور و آن کشور سفر کردند و به صراحت با رفتار و کردار خود نشان دادند که مواجب بگیر و پروژه بگیران کشور‌های غربی هستند و طبیعی است که ملت ایران با دیدن این رفتار‌ها به هیچ وجه به راحتی از آن عبور نخواهد کرد و سکوت پیشه نمی‌کند.

سلیمی ادامه داد: کسی تردیدی ندارد که رژیم صهیونیستی در جهان امروز چقدر در اذهان عمومی منفور است. این‌که یکی از عناصر ضد انقلاب که ادعا‌هایی هم دارد به دیدار مقامات این رژیم می‌رود و در دامن صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد و با روسای سازمان‌های امنیتی و جاسوسی موساد و سیا جلسه می‌گذارد و علنی از آن‌ها حمایت می‌کند نشان دهنده این مساله است تمام طرح‌ها و نقشه‌هایی که علیه ملت ایران طراح می‌شود این عوامل ضد انقلاب به عنوان مجریان این پروژه وارد میدان شدند.

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به ناکارآمدی جنگ ترکیبی غرب علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد: ملت در این جنگ تمام عیار به پیروزی رسید و نقشه‌های آن‌ها را ناکام گذاشت، چون جامعه ایرانی صفوفی منسجم را در برابر توطئه‌ها تشکیل داده است و با هوشیاری کامل نشان داد که ملت ایران بیدارتر از آن است که دیگران برای سرنوشتشان تصمیم بگیرند.

وی با بیان این‌که پروژه اصلی غرب و حامیان آن‌ها مقابله با احکام و دستورات دینی است گفت: رفتار ملت ایران در طول یکسال گذشته و همچنین تجارب پیشین نشان داد که جامعه همواره طرفدار اسلام و نظام اسلامی بوده و اگرچه ممکن است در نحوه اجرای دستورات دینی اشکالاتی هم پیش بیاید و واقعیت این است که ملت در پی تحقق آرمان‌ها و اهداف دین مبین است و به هیچ وجه هم در پشتیبانی از آموزه‌ها و احکام اسلامی کوتاهی نخواهد کرد.

نماینده محلات و دلیجان با اشاره به اختلافات داخلی میان عناصر ضد انقلاب خاطرنشان کرد: این عوامل اجاره‌ای برغم ادعا‌هایی که بعد از اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ مبنی بر راه اندازی یک مجموعه متشکل ضد ملت ایران مطرح می‌کردند، اما هنوز چند صباحی از این اتحاد خیالی نگذشته بود که اختلافات داخلی آن‌ها بروز کرد و از همان ابتدا هم مشخص بود که هدف اصلیشان غارت منافع ملت ایران است.

سلیمی تصریح کرد: کسی به کنگره آمریکا می‌رود و تقاضای تحریم ملت ایران را می‌کند چگونه می‌تواند مدعی دلسوزی برای مردم کشورش باشد. کسی که در کنار مسوولان رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد و تقاضای حمله به ایران را مطرح می‌کند کاملا مشخص است که در ادعا‌های خود مبنی بر دفاع از حقوق ملت هیچ صداقتی ندارد و جامعه ایرانی هم با رفتار خود نشان داد که بخوبی دشمنان خود را می‌شناسد. اف بر دریوزگان سیاسی که تصور می‌کنند با این کار‌ها می‌توانند در صف مسنجم ملت ایران خلل ایجاد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها