مسئولان استان قزوین، ۱۸ ورزشکار اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین را بدرقه کردند.
 استاندار قزوین در مراسم بدرقه ملی پوشان، مربیان، داوران و سرپرست اعزامی استان قزوین به رقابت‌های آسیایی هانگژو چین گفت: ورزشکاران اعزامی از استان قزوین اگر در این رقابت‌ها نشان طلا بگیرند یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، نشان نقره یک میلیارد ریال و نشان برنز ۷۰۰ میلیون ریال به عنوان هدیه از استان دریافت خواهند کرد.
مسئولان استان قزوین، ۱۸ ورزشکار اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین را بدرقه کردند. استاندار قزوین در مراسم بدرقه ملی پوشان، مربیان، داوران و سرپرست اعزامی استان قزوین به رقابت‌های آسیایی هانگژو چین گفت: ورزشکاران اعزامی از استان قزوین اگر در این رقابت‌ها نشان طلا بگیرند یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، نشان نقره یک میلیارد ریال و نشان برنز ۷۰۰ میلیون ریال به عنوان هدیه از استان دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۴۲۲۳۱۷
مهرداد نوری – جام جم آنلاین قزوین: اعلایی، استاندار قزوین اضافه کرد: اگر همه ورزشکاران اعزامی نشان بگیرند این هدایا دوبرابر خواهد شد که البته تلاش این افتخارآفرینان هرگز با هدایای مالی جبران نمی‌شود. وی گفت: حضور ورزشکاران قزوین در رقابت‌های آسیایی موجب افتخار کشور و این استان است که توفیقی ارزشمند برای کشور عزیزمان محسوب می‌شود. ورزشکاران باید سفیر شهیدان جمهوری اسلامی باشند نماینده، ولی فقیه در استان هم گفت: ورزشکاران باید پیام‌رسان و سفیر شهیدان جمهوری اسلامی باشند و اگر با این روحیه حرکت کنند، مورد توجه و یاری پروردگار قرار می‌گیرند. حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: از ورزشکاران می‌خواهم که دعای "قَوِّ عَلی خِدمَتِکَ جَوارِحی" و "اشدُد عَلَی العَزیمَةِ جَوانِحی" را زمزمه مسیر خود قرار دهند و در شرایط سخت رقابت‌ها از یاد خداوند متعال غافل نشوند. ورزشکاران قزوین در شرایط سخت اردویی افتخارآفرینی می‌کنند مدیرکل ورزش و جوانان استان هم با اعلام این که از ۲۲ شهریور ماه نخستین کاروان به این دور از مسابقات اعزام می‌شود، گفت: در دور قبل بازی‌های آسیایی چهار نشان رنگارنگ و در پاراآسیایی نیز چهار نشان به ورزشکاران قزوینی رسید که پیش بینی می‌شود در این دوره نشان‌های بیشتری کسب شود. وی اضافه کرد: کار اردویی بسیار سخت و دشوار است و ورزشکاران دور از خانه به دنبال کسب افتخار برای کشور عزیزمان هستند که برای این افراد دعا می‌کنیم موفق و پیروز باشند. مسابقات هانگژو چین هر چهار سال یکبار در آسیا برگزار می‌شود و در کاروان اعزامی ورزشکاران استان قزوین رضا، مهدی و میلاد علیپور در سنگنوردی، بهمن عسگری در کاراته، مهران برخورداری در تکواندو، فاطمه خدابنده لو در کبدی، مهدی رستمی‌ها در فوتسال، محمد مهدی زارعی در گلبال، میرمصطفی جوادی در وزنه برداری، رضا خیرخواه به عنوان سرمربی تیم ملی ژیمناستیک، مهسیما بابایی و احمد ملاحسینی به عنوان سرمربی و مربی تیم‌های ملی وزنه برداری و پاراوزنه برداری، جبرییل عبادی بعنوان مربی پاراتیراندازی با کمان، مژگان حسن زاده و مرضیه قفلی در هندبال، مجید نظامی در پاراتیراندازی و روح الله آقاسی به عنوان سرپرست تیم ملی کبدی حضور دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها