تسهیلات مالیاتی برای ضمانت پرداخت مالیات در راستای اجرای عدالت مالیاتی تولیدکنندگان شامل تسهیلات شده و فعالان مجازی با ابزارهای مختلف برای مالیات ستانی شناسایی خواهند شد.
کد خبر: ۱۴۲۲۲۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر موحدی سخنگوی سازمان مالیاتی کشور درگفتگو با برنامه روی خط اقتصاد اظهار داشت: یکی از اهداف سازمان امور مالیاتی این است که تا جای ممکن مالیات ها را با هدفگذاری بر نقاط مغفول و کور که پیش از این  مالیات ستانده نمی شده و مربوط به حوزه غیر مولد است دریافت کند.

دکتر موحدی گفت: یکی از اهداف سازمان مالیات ارائه تسهیلات مربوط به پرداخت گمرک برای وارد کنندگان دانست تا در فشار مالی و کمبود نقدینگی از ضمانت های بانکی و وثایق دیگر استفاده کنند.

وی افزود: همه تولیدکنندگان می توانند از این شرایط برای پرداخت مالیات استفاده کنند تا بر منابع مالی و اقتصادی شان در امر تولید فشاری وارد نشود.

سخنگوی سازمان مالیاتی یکی دیگر از اقداماتی که در حوزه عدالت مالیاتی انجام شده را شناسایی کسانی دانست که فعالیت انتفاعی داشته و سود اقتصادی می برند؛ همچون فعالان مجازی و اینفلوئنسرها و همه افرادی که بطور غیررسمی بدنبال کسب درامد هستند و بزدودی مالیات ستانی از آنها انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها