حواشی و آمار دیدار دوستانه با بلغارستان

تیمی که هنوز نمی‌بازد

تیم‌ملی ایران در اولین بازی تدارکاتی خود در پنجره دیدارهای ملی ماه سپتامبر موفق شد با یک گل از سد میزبان خود بلغارستان بگذرد. مهمترین اتفاق این بازی مصدومیت علیرضا بیرانوند در اواسط نیمه اول بود.
کد خبر: ۱۴۲۲۱۹۱

مصدومیت گلر اول تیم ملی بیش از همه باعث نگرانی پرسپولیسی‌ها شده که در کمتر از دو هفته دیگر باید اولین بازی‌شان در لیگ قهرمانان را مقابل النصر برگزار کنند. طبق اعلام کادر پزشکی تیم ملی، بیرانوند از ناحیه کشاله پا دچار آسیب‌دیدگی شده و بعد از انجام تصویربرداری پزشکی‌، میزان دقیق آسیب‌دیدگی او مشخص خواهد شد. در کنار این اتفاق، آماری از این بازی به جا ماند که نگاهی به آنها می‌اندازیم: 
۶
این ششمین بازی تیم‌ملی فوتبال ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی در دومین مقطع حضورش روی نیمکت یوزها بود که منجر به کسب پنجمین پیروزی شد. ایران پس از تساوی یک بر یک برابر روسیه مقابل تیم‌های کنیا، افغانستان، قرقیزستان، ازبکستان و بلغارستان به برتری دست یافته است. ۱۶گل زده و چهار گل خورده در این تعداد بازی رد و بدل شده است. 
۲
شاگردان امیر قلعه‌نویی در چهار بازی نخست خود در سال۲۰۲۳ موفق به ثبت هیچ کلین‌شیتی نشدند و به ترتیب مقابل روسیه، کنیا، افغانستان و قرقیزستان یک گل دریافت کردند ولی سپس شاهد بسته ماندن دروازه ایران مقابل تیم‌های ازبکستان و بلغارستان بودیم. جالب است که در هر دو مسابقه علیرضا بیرانوند از ابتدا مسابقه را شروع کرد اما به دلیل مصدومیت نتوانست تا پایان در میدان باقی بماند. 

newsQrCode

نیازمندی ها