بازخوانی زوایای مغفول تاریخ انقلاب در قاب «سوران»
بررسی تازه‌ترین سریال شبکه یک که برداشتی آزاد از زندگی سردشتی است

بازخوانی زوایای مغفول تاریخ انقلاب در قاب «سوران»

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه تلاش دشمن به انحراف کشیدن و شکست انقلاب اسلامی است، ادامه داد: عزم ما باید حفظ سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشد، اصولی که امام راحل به خوبی تبیین کرد.
کد خبر: ۱۴۲۱۹۷۶
نویسنده سید دارا سیدعباسی

جام جم آنلاین، سردار امان‌الله گشتاسبی روز سه‌شنبه در همایش پرچمداران دین و اندیشه در سنندج اظهار کرد: دشمن در طول ۴۴ سال گذشته همه تلاش خود را بکار گرفته برگرفته، انقلاب اسلامی را که با هدف حاکمیت اسلام ناب در کشور، پایه‌گذاری شده و الگویی برای ملت های اسلامی است، نابود کند اکه البته موفق نشد و نخواهد شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه گفت: امروز تلاش دشمن ایجاد فتنه گری، اغتشاش، یاس و تفرقه بین اقوام مختلف برای به زانو درآوردن نظام اسلامی است و باید هوشیار بود.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن به انحراف کشیدن و شکست انقلاب اسلامی است، ادامه داد: عزم ما باید حفظ سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشد، اصولی که امام راحل به خوبی تبیین کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: در هیچ جای دنیا، نظام قرآنی و ارزشی مثل جمهوری اسلامی که اقوام را جمع کرده سراغ نداریم، نظامی که اسلام را بر جامعه حاکم کرده و به الگویی برای ملت های اسلامی تبدیل شده است.

سردار گشتاسبی به برگزاری مرحله اول همایش پرچمداران دین و اندیشه در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این همایش‌ها، اعلام همبستگی و وحدت و انسجام در کشور به ویژه کردستان است، استانی که دشمن دائم در حال تلاش برای وارد کردن خدشه به اتحاد در آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها