بازار سرمایه امروز هم روند رو به رشدی را مانند هفته گذشته تجربه کرد و شاخص کل بورس با افزایش حدود هزار واحدی به دو میلیون و ۱۰۵ هزار واحد رسید.
کد خبر: ۱۴۲۱۶۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، شاخص کل بورس امروز (۱۱ شهریور) با رشد ۱۰۱۹ واحدی نسبت به آخرین روز از هفته گذشته روی دو میلیون و ۱۰۵هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز رشد ۱۱۷۲ واحدی را داشت و عدد ۷۱۱ هزار و ۶۸۰ واحد را به ثبت رساند.

امروز بیش از ۴۳۶ هزار معامله در بازار سرمایه به ارزشی بالغ بر ۶۷ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال انجام شد.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت و پالایش نفت تبریز جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس گذاشتند و به غیر از سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دیگر نمادها روند مثبتی را تجربه کردند.

در فرابورس اما روند نزولی وجود داشت. شاخص کل در این بازار با کاهش ۳۳ واحدی نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته روی ۲۶ هزار و ۳۵۳ واحد ایستاد. در این بازار نیز بیش از ۲۷۰ هزار معامله انجام شد که ارزشی بالغ بر ۵۷ هزار و ۸۰۳ میلیارد ریال داشت.

سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، ایران خودرو دیزل، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، زغال سنگ پروده طبس و پتروشیمی تندگویان بیشترین تاثیر را روی شاخص بازار فرابورس داشتند و در این میان به غیر گروه انتخاب الکترونیک آرمان، فولاد هرمزگان جنوب و زغال سنگ پروده طبس دیگر نمادها روند منفی را تجربه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها