یزد- همزمان با هفته دولت، در مراسمی سامانه BTS تلفن همراه روستای بوز از توابع شهرستان اشکذر با حضور حجت الاسلام والمسلمین غالبی امام جمعه خضرآباد،جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی،ابوالحسینی معاون عمرانی استاندار، زارع مدیر مخابرات منطقه یزد، پاکدل مدیرکل فناوری اطلاعات استان، ردایی فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۲۱۳۸۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، در ابتدای این مراسم زارع مدیر مخابرات منطقه یزد در گزارشی حاضران را در جریان آخرین وضعیت عملکرد مخابرات در استان قرار داد و با اشاره به اینکه توازن خدمات ارتباطی درسطح استان به ویژه در روستاها و نقاط محروم از اهداف مخابرات است، افزود: تجهیز این سامانه از محل اعتبار خدمات عمومی (USO) و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال انجام گرفت.

محمد رضا زارع گفت: با نصب و راه اندازی سامانه  BTS تلفن همراه در روستای ییلاقی بوز، علاوه بر مشترکین این محدوده، اهالی روستاهای مزرعه میان و طاحونه نیز از فناوری های 2G و 4G شبکه همراه اول بهره مند و از خدمات مطلوب و با کیفیت برخوردار شدند. 

یادآور می شود هزینه تجهیزات این سایت از محل اعتبارات uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین و با تلاش همکاران در مخابرات منطقه یزد نصب و راه‌اندازی شده است.

شایان ذکر اینکه در پایان این مراسم دکتر جوکار و حجت الاسلام غالبی از توجه مخابرات منطقه یزد و فناوری اطلاعات استان به روستاییان به جهت ارتقای سطح کیفی ارتباطات در روستاها تقدیر و تشکر کردند و اظهار امیدواری کردند که شاهد ادامه اینگونه حرکت‌ها در سایر روستاهای کمتر برخوردار خدمات ارتباطی باشند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها