مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد:

توزیع 10 هزار بسته فرهنگی میان زائران اربعین حسینی(ع)

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از توزیع ۱۰ هزار بسته فرهنگی میان زائران اربعین حسینی در محل پایانه کاوه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۱۰۴۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالفضل توکلی با اشاره به برگزاری نشست مشترک با معاون فرهنگی شهردار اصفهان اظهار کرد: در این نشست پیرامون برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌ها و اقدامات مشترک فرهنگی ویژه سفر زیارتی اربعین حسینی در راستای اهداف کلان شهرداری اصفهان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی تبادل نظر شد.

او افزود: با مشارکت سازمان فرهنگی، تفریحی، ورزشی شهرداری اصفهان بسته‌های فرهنگی با مضامین اربعین و کربلای معلی شامل بروشور «هفت گام یک سفر» و کتابچه «به یاد تو، راهی اربعین» تهیه شده است که هنگام اعزام زائران به عتبات عالیات و کربلا همراه با اجرای برنامه آئین بدرقه خادم یاران و یاوران رضوی، بین تمام مسافران توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه پایانه مسافربری کاوه از ابتدای اعزام زائران به پیاده‌روی اربعین میعادگاه سفر و درگاه فرهنگی زائران به کربلا بوده است، گفت: حدود ۲۵۰ متر مربع بنر با موضوع «دعوت شده‌اید» با مشارکت اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در سایر پایانه‌های مسافربری کاوه، صفه، جی، زاینده‌رود نصب شده است.

او ادامه داد: همچنین 4 موکب پذیرایی به نام حضرت سیدالشهدا (ع) بین‌الحرمین، حضرت ابوالفضل (ع) و امام رضا (ع) با مشارکت شرکت‌های مسافربری در سکوهای پایانه کاوه مستقر شده است که در 2 نوبت صبح و عصر با پخش ویژه برنامه اربعین از زائران استقبال می‌کند.

به گفته او، زائران از محل پایانه کاوه با توزیع بسته فرهنگی به همراه آئین بدرقه توسط خادم یاران و یاوران رضوی و مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی سفر خود را آغاز می‌کنند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها