نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از مهم‌ترین مقاصدی که می تواند به اهالی رسانه و همچنین عموم‌ جامعه برای دستیابی به حقایق کمک کند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۱۴۲۰۷۹۲

جام جم آنلاین اصفهان؛ حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی مُقدم در کارگروه رسانه‌ی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت افزود: فرهنگ ایثار و شهادت، در مبارزه با ظلم در عصر ما جلوه یافته و در این عرصه از هر زاویه می توان به حقیقت دست یافت.

وی اظهار داشت: تمامی ارزش‌های انسانی در واژه شهید و مجاهد تجمیع شده است که می توان با توسل به آنها در قالب خبر، مطبوعات، کتاب و دیگر ابزارهای فرهنگی به غنابخشی این ارزش در جامعه کمک کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، بکارگیری نوآوری وخلاقیت برای بهره گیری بهتر از فرهنگ ایثار و شهادت تاکیدکرد و یادآور شد: شهدا، خودشان رسانه هستند و کارشان را بخوبی انجام داده اند و مصداق آن واقعه عاشورا و شهدای کربلا هستند.

مدیرکل بنیاد شهید ‌و امور ایثارگران اصفهان نیز در این جلسه از دایر شدن میز خبرنگار در این نهاد خبرداد و بر پرداختن به حوزه ایثار و شهادت و به ویژه ایثار اجتماعی که لازمه یک‌فرهنگ اجتماعی است، تاکید کرد.

مسعود احمدی نیا خاطرنشان کرد: امروز رسالت مهم و بزرگ ما در کنار پاسداری از هویت و آرمان‌های شهدا، امانتداری از نظام جمهوری اسلامی است.

وی یادآور شد: مردم استان اصفهان ۲۴ هزار شهید برای پایداری اسلام ‌و مکتب آزادی خواهی تقدیم کردند.

در پایان این جلسه از خبرنگاران فعال اصفهان در حوزه ایثار و شهادت قدردانی شد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها