محسنی‌اژه‌ای در بیست و چهارمین همایش دادستان‌های سراسر کشور:

کیفرخواست سه نفر از تروریست‌های حادثه اخیر شیراز صادر شد

رئیس کل دادگستری استان فارس تشریح کرد:

جزئیات اتهامات‌ ۳ متهم اصلی حادثه تروریستی شاهچراغ

رئیس کل دادگستری استان فارس جزییات اتهام‌های ۳ متهم اصلی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را اعلام کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس جزییات اتهام‌های ۳ متهم اصلی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۴۲۰۶۹۱

به گزارش جام جم آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس ‌با اشاره به صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی 3 تن از متهمان اصلی حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) یازده روز پس از این حادثه تلخ گفت: پرونده این 3 متهم جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال شده است.

وی با بیان اینکه از زمان تشکیل پرونده دقت و سرعت درباره این پرونده در دستور کار مقامات قضایی قرار گرفت، گفت: به زودی شاهد برگزاری محاکمه این افراد خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس اظهار داشت: اتهام متهم اصلی پرونده به نام رحمت‌الله نوروزاف عضویت در گروهک تروریستی داعش، عضویت در گروه‌های بغی، محاربه و افساد فی‌الارض است و اتهامات وارده به متهمین ردیف‌های دوم و سوم به نام‌های حبیب‌الله عرب زاده و امرالله نظری (معروف به اسد) نیز معاونت در محاربه و افساد فی الارض و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور از طریق همراهی با گروهک تروریستی داعش است.

وی از ادامه دستگیری برخی افراد دیگرِ مرتبط با این حادثه خبر داد و افزود: تعدادی از افراد بازداشت شده پس از محرز شدن بی‌گناهی با قرار منع تعقیب آزاد شده‌اند و درباره تعداد دیگری از این افراد تحقیقات همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: تحقیقات درباره همه ابعاد زوایای پنهان و آشکار حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با دقت ویژه همچنان ادامه دارد و هر فرد و عاملی که کمترین نقش و همکاری را در اینباره با متهمین اصلی داشته است مجازات خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها