شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی امروز روند صعودی را تجربه کرد و نهایتا با رشد حدود ۸۰۰۰  واحدی نسبت به روز گذشته، روی یک میلیون و ۹۴۶ هزار واحد ایستاد.
کد خبر: ۱۴۲۰۴۶۷

به گزارش جام جم آنلاین، شاخص کل بورس امروز با ۸۳۸۴ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۹۴۶ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با رشد ۴۶۲۷ واحدی، رقم ۶۶۷ هزار و ۸۵۶ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۳۰۹ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۳۳۶ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات امروز صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و مخابرات ایران جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشته و همه آن‌ها به غیر از صنایع پتروشیمی خلیج فارس روند مثبتی را تجربه کردند.

گفتنی است؛ امروز دومین روز در هفته جاری است که بازار سرمایه روند صعودی و مثبت را به خود می‌بیند و نخستین بار، دوشنبه گذشته بود که شاخص کل بورس نهایتا با رشد جزئی ۲۴۰۰ واحدی مواجه شد.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۱۷۹ واحد رشد، رقم ۲۴ هزار و ۹۶۸ واحد را به ثبت رساند.

در این بازار ۳۳۹ هزار معامله انجام شد که ۳۸ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

مجتمع جهان فولاد سیرجان، سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات، تولید نیروی برق دماوند، صنعتی مینو، بانک دی، بیمه دی و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند  که همه این نمادها روند مثبتی را داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها