مدیر بهره‌برداری شرکت گاز خوزستان: 

گازرسانی ۷۰ درصد اندیکا در دولت سیزدهم

رئیس امور اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز خوزستان:

کاهش 9 درصدی مصرف گاز در بخش صنایع خوزستان

رئیس امور اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز خوزستان از کاهش 9 درصدی مصرف گاز در بخش صنایع خوزستان در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۰۲۹۵

جام جم آنلاین - خوزستان، علی طیبی با اعلام این خبر اظهار کرد: بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی سه ماهه نخست سال جاری در بخش های خانگی، صنعتی و تجاری مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه در بخش صنعتی کاهش 9 درصدی و در بخش خانگی و تجاری کاهش 10 درصدی داشته است.

وی با بیان مطلب فوق افزود: نقش اطلاع رسانی در مدیریت مصرف انرژی عامل بسیار مهمی است که این شرکت با برنامه ریزی سالانه و نشست های مستمر با مشترکین عمده و جزء و برگزاری دوره های آموزشی استفاده ایمن و بهینه از انرژی به خصوص گاز طبیعی از جمله تحقق این مهم بوده است.

رئیس امور اندازه گیری و توزیع گاز شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به اینکه 70 درصد سبد انرژی استان را گاز تشکیل می دهد، گفت: میزان مصرف گاز سه ماهه نخست سال جاری استان خوزستان در بخش صنایع 4 میلیارد و 465 میلیون مترمکعب و در بخش خانگی و تجاری 231 میلیون و 715 هزار مترمکعب بوده است.

طیبی تصریح کرد: همکاران ما در شرکت گاز خوزستان با آمادگی کامل و به صورت شبانه روزی در تلاشند تا با مدیریت صحیح و بهینه توزیع گاز، امکان بهره مندی پایدار از این نعمت الهی را برای همه مشترکین استان فراهم کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها