مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان خبر داد:

آغاز عملیات احداث یک مرکز معاینه فنی سبک در خیابان امام خمینی(ره)

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: عملیات تجهیز و راه‌اندازی یک مرکز معاینه فنی سبک واقع در خیابان امام خمینی (ره)، بلوار عطاءالملک- امیرکبیر آغاز شده است.
کد خبر: ۱۴۲۰۰۹۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ سیدعلی عبداللهی با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه پنج ساله گسترش مراکز معاینه فنی در شهر اصفهان و اعلام فراخوان عمومی از سوی سازمان سرمایه‌گذاری مشارکت‌های شهرداری اصفهان در این خصوص، عملیات تجهیز و راه‌اندازی یک مرکز معاینه فنی واقع در خیابان امام خمینی (ره)، بلوار عطاءالملک_ امیرکبیر (حافظ قطعات) آغاز و پس از طی مراحل اداری، صدور مجوز فعالیت آن مرکز از سوی ستاد معاینه فنی شهر اصفهان صادر شد.

او افزود: با توجه به تردد بالای خودرو در محدوده خیابان امام خمینی (ره) و عدم وجود مرکز معاینه فنی در آن منطقه، ضرورت احداث یک مرکز معاینه فنی احساس می‌شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان ارائه خدمات سریع خودرویی، وجود فروشگاه قطعات لوازم یدکی خودرو و قرار گرفتن در محدوده بازار خرید و فروش امیرکبیر را از مزایای این مرکز دانست و خاطرنشان کرد: ظرفیت این مرکز سالانه ۱۵ هزار دستگاه در یک شیفت کاری است.

او با اشاره به اینکه تمام مراحل آزمایشی در خصوص آغاز عملیات اجرایی انجام معاینه و صدور گواهی معاینه فنی خودرو در این مرکز انجام شده است، گفت: ساعات کاری این مرکز در خیابان امام خمینی(ره) که بهره برداری رسمی از آن در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ خواهد بود.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها